سرهنگ کوه خیل فرمانده سپاه محمدشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده اظهار داشت: شهید فهمیده نوجوانی بود که آموخته هایش در مکتب امام حسین (ع) را مشق کرد.
کد خبر: ۸۹۴۱۹۴۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ کوه خیل فرمانده سپاه محمدشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده اظهار داشت: شهید فهمیده نوجوانی بود که آموخته هایش در مکتب امام حسین (ع) را مشق کرد.
 
یکی از اهداف بسیج دانش آموزی تربیت نسلی است که زمینه ساز ظهور باشد

وی افزود: ایثار و گذشت از جمله میراث عاشورا است و افرادی همچون شهید فهمیده، شهید حججی و سایر شهدای گرانقدر ایران به معنای کامل کلمه پیام عاشورا با عنوان "همه چیز برای خدا" را درک کردند.

سرهنگ کوه خیل در ادامه با یادآوری بیانات رهبر کبیر انقلاب اسلامی در وصف رشادت حسین فهمیده تصریح کرد: امام خمینی (ره) با فرمانده و رهبر خطاب کردن شهید فهمیده منزلت و جایگاه نوجوانان را برجسته کرده و اعلام فرمودند: انقلابی گری سن و جایگاه نمی‌شناسد و صرفا لازم است این روحیه در نوجوانان بارور شود.

این مسئول با گرامیداشت روز بسیج دانش آموزی خاطرنشان کرد: شهید فهمیده و شهدای دانش آموز دوران دفاع مقدس می‌توانند الگویی همه جانبه برای نوجوانان کشور به شمار آیند و ما نباید با بدسلیقگی نوجوانان را به سمت الگو پذیری از اسطوره‌های غربی پیش ببریم.

سرهنگ کوه خیل در ادامه ضمن تشریح اهداف بسیج دانش آموزی افزود: در حال حاضر تربیت نسلی که زمینه ساز ظهور باشد در اولویت این نهاد مردمی است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر موئلفه‌هایی همچون تواضع، فروتنی، روحیه خدمت، امربه معروف و نهی از منکر از سیستم تربیت اسلامی ما جدا شده و بسیج دانش آموزی بیشترین تمرکز خود را بر احیا این سنت‌های حسنه گذاشته است.

فرمانده سپاه محمدشهر در پایان تاکید کرد: بسیج دانش آموزی این ناحیه در هفته‌ای که به این نام مزین شده است، در صدداست با رویکرد وحدت آفرینی سعی بر ایجاد همدلی میان نوجوان داشته و در راستای تحقق آرمان‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، ترویج انقلابی گری در عرصه کسب علم و دانش و فعالیت‌های جهادی را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهد.
 
منبع: طنین شهر
ارسال نظرات