نماینده، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه:
نماینده، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه با تاکید بر لزوم انتخاب الگوی برتر در زندگی گفت: انسان اگر الگوی مناسبی نداشته باشد سرگردان می‌شود و در این میان چهره‌های علمی برتر کشور باید به عنوان الگو برای دانش آموزان معرفی شوند
کد خبر: ۸۹۴۱۸۵۷
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام مهدی شفیع خانی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی در جمع دانش آموزان اظهار داشت: دانش آموزان باید دارای الگویی موفق در زندگی خود باشند تا بتوانند به موفقیت‌های روز افزون دست یابند.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز به برکت خون شهدا افرادی را می‌طلبد که دارای خلاقیت و فکر نو باشند و بتوانند در آینده کشور تاثیرگذار شوند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه قروه خاطر نشان کرد: انسان اگر الگوی مناسبی نداشته باشد سرگردان می‌شود و در این میان چهره‌های علمی برتر کشور باید به عنوان الگو برای دانش آموزان معرفی شوند.

وی ادامه داد: افرادی که بازیگر سینما و تلویزیون هستند نمی‌توانند به عنوان الگویی موفق برای دانش آموزان شناخته شوند بلکه باید افرادی، چون پروفسور حسابی و دانشمندانی، چون ابن سینا و شهدایی، چون شهید فهمیده را الگوی خود قرار دهیم.

شفیع خانی به گستردگی فضای مجازی اشاره نمود و افزود: باید امروز در فضای مجازی به دنبال یافتن الگو‌های برتر و موفق بود.

به گفته وی انسان در هر فضایی که قرار می‌گیرد آینده و جایگاه او نیز مشخص می‌شود.

مسئول حوزه نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه بیان داشت: امروز می‌بینیم که رسانه‌ها به صورت هدفمند دنیا را در سیطره خود قرار داده اند و در این میان ما نیز اگر به دنبال تاثیرگذاری هستیم باید فعال و پویا باشیم.

وی با تاکید بر ایده پردازی از سوی دانش آموزان گفت: در کشور ما باید نخبه و صاحب فکر و اندیشه بود تا بتوان به عنوان یک فرد تاثیرگذار در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداشت و این میسر نخواهد شد مگر با داشتن الگویی موفق و توانمند.

وی پیامبر اسلام (ص) را الگویی نمونه دانست و افزود: در آیات و روایات نیز بسیار بر این موضوع تاکید شده است و باید پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت (ع) را به عنوان الگوی خود قرار دهیم.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات