خبرهای داغ:
فرمانده ارشد ارتش در استان های یزد، اصفهان و چهار محال و بختیاری:
فرمانده ارشد ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری با بیان اینکه ارتش و سپاه با تفکرات بسیجی، دستی واحد برای مقابله با هر توطئه ای هستند گفت: بسیجی بودن تفکری برمبنای قرآن و عترت است و بسیجیان در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی در مدار ولایت حرکت می کنند.
کد خبر: ۸۹۴۱۸۴۷
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، امیر  ' محسن آذر افروز ' در همایش بزرگ وحدت نیروهای مسلح، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در دفاع از کشور ، کیان اسلامی و حریم اهل بیت (ع) نقشی مهم داشته است. 
وی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) وارد عمل شده است، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) و مبارزه با تروریست های تکفیری هشت شهید تقدیم اسلام کرده است.
فرمانده ارشد ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری به نقش نیروی هوایی ارتش در کمک و امداد رسانی به مردم محاصره برخی از شهرهای عراق و سوریه اشاره کرد و افزود: حمایت و امداد رسانی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران از جمله ارتش و سپاه به مردم مظلوم این شهرها در سخت ترین شرایط که تروریست ها و دست نشانده های استکبار بوجود آورده بودند، قطع نشد.
وی با بیان اینکه ماموریت مستشاری نیروهای سپاه پاسداران جز با حضور در مناطق عملیاتی قابل درک نیست، افزود: این ماموریت ها برگرفته از فرهنگ جهاد عاشورایی دفاع مقدس است.
وی به حضور روحانیت در دفاع از حرم اشاره کرد و گفت: چندی پیش پیکر مطهر شهید حجت الاسلام قنبریان از مدافعان حرم در اصفهان تشییع شد که نشان از حضور دائمی روحانیت در کنار سایر رزمندگان همانند دوران دفاع مقدس است.
امیر سرتیپ ' آذر افروز ' با اشاره به یاوه گویی های اخیر ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این اظهارات رذیلانه رئیس جمهور آمریکا ناشی از کینه توزی آنها در پی حضور مقتدرانه سپاه در منطقه است. 
وی افزود: در آینده ای نزدیک طومار دست نشانده های استکبارجهانی به دست نیروهای سپاه پاسداران در هم پیچیده می شود.
وی ادامه داد: ارتش و سپاه تاکنون قدرت واقعی خود را نشان نداده اند و تاکنون توان رزمی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران در حد برخی از رزمایش ها به نمایش درآمده است.
فرمانده ارشد ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری خاطر نشان کرد: اقتدار مستشاری نیروهای مسلح ایران که اکنون در منطقه متجلی شده نیز بخش بسیار کوچکی از توان دفاعی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران است.
وی گفت: چنانچه دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت ما مرتکب کوچکترین اشتباه نظامی شود، جواب خیره کننده و کوبنده ای از نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران دریافت خواهد کرد. 
امیر سرتیپ آذر افروز بیان کرد: قدرت واقعی و توان دفاعی خود را برای رویارویی با دشمن نگاه داشته ایم.
فرمانده ارشد ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهار محال بختیاری اضافه کرد: ارتش و سپاه با تفکرات بسیجی، دستی واحد برای مقابله با هر توطئه ای هستند.
وی اضافه کرد: بسیجی بودن تفکری برمبنای قرآن و عترت است و بسیجیان در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی در مدار ولایت حرکت می کنند.
فرمانده ارشد ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهار محال بختیاری با اشاره به وحدت ارتش و سپاه در دوران دفاع مقدس، افزود: عملیات های مشترکی چون فتح المبین و بیت المقدس و حمایت توپخانه ای و هوایی ارتش در عملیات های مستقل سپاه، ایجاد قرارگاه کربلا گواهی بر وحدت نیروهای مسلح در زمان دفاع مقدس است.
وی تصریح کرد: امروز ارتش و سپاه در مرحله هم افزایی قرار دارند و در بسیاری از زمینه ها از جمله تولید تجهیزات نظامی همکاری های خوبی بین ارتش و سپاه برقرار است.
سرتیپ آذر افروز تاکید کرد: اختلاف افکنی بین ارتش و سپاه خواب آشفته دشمن است که هرگز تعبیر نمی شود. 
فرمانده ارشد ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهار محال بختیاری تاکید کرد: کارکنان ارتش به تاسی از فرمانده کل ارتش امیر موسوی و به پیروی از اندیشه های دفاعی رهبر فرزانه انقلاب به عنوان فرمانده معظم کل قوا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان رکن مهم اسلام حمایت قاطع دارند و تا خشکیدن ریشه استکبار دست در دست برادران سپاهی خود دارند.
همایش بزرگ وحدت با عنوان 'ارتشی و سپاهی، یک لشکر الهی' با حضور فرماندهان ارشد و میانی رده های مختلف ارتش، سپاه و برخی فرماندهان نیروی انتظامی مستقر در اصفهان روز دوشنبه به میزبانی ارتش منطقه اصفهان در سالن کوثر این شهر برگزار شد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها