خبرهای داغ:
فرماندار هشترود در جمع خبرنگاران این شهرستان از اصحاب قلم و خبرنگاران خواست نگاه صداقت پیشه کرده و با چاپلوسی قلم فرسایی و افکار عمومی را به هیچ وجه متشنج نکنند بلکه بی طرف باشند و از کسی یا اداره ای جانبداری نکنند.
کد خبر: ۸۹۴۱۸۴۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسن مستفید از خبرنگاران به عنوان صدای رسا شهرستان یاد کرد و و از آن ها خواست نسبت به شناساندن ظرفیت های بالقوه شهرستان به خصوص ظرفیت های گردشگری و توریسم تلاش کنند.

وی افزود: خبرنگاران  با آگاهي از حساسیت های رسالت خطير خبرنگاري ، صادقانه گام در مسير روشنگري، معرفت افزايي  در راه تحقق اين رسالت از هيچ تلاش و كوششي فرو گذار نباشند.

مستفید ادامه داد: رعایت عدالت و انصاف، حفظ بی طرفی و رعایت اصول حرفه خبرنگاری انتظاری است که جامعه از خبرنگاران دارد.

فرماندار هشترود اضافه کرد: مردم از خبرنگاران انتظاری متفاوت و ویژه دارند چراکه آن ها را چشم و چراغ خود در امانتداری و انتقال اخبار و اطلاعات درست می‌دانند.

مستفید با اشاره به اینکه خبرنگاران باید حقایق جامعه را آن‌گونه که هست به‌سمع و نظر مردم برسانند اظهارداشت: خبرنگاران بایدبا  قلم خود صدای گویای مردم باشند و مطالبات مردمی را به گوش مسئولان برسانند.

وی گفت: خبرنگاران در عین حال نقدهای لازم و ضروری را باید منصفانه و محترمانه و باحفظ کامل احترام مطرح کنند و به اطلاع همگان برسانند.

ارسال نظرات