خبرهای داغ:
امام جمعه اصفهان در همایش اخوت ارتش و سپاه، گفت: وحدت ارتش و سپاه برای مردم ما ثابت شده است و دشمنان ما نمی‌فهمند که ارتش و سپاه یک نیروی واحد تحت فرماندهی مقام معظم رهبری هستند.
کد خبر: ۸۹۴۱۸۱۹
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در همایش وحدت و اخوت سپاه و ارتش، اظهار کرد: این همایش بسیار خوب و به موقع برگزار شد البته وحدت سپاه و ارتش  برای مردم پنهان نیست اما دشمن خیالات واهی در ذهنش می پروراند و به دنبال اختلاف افکنی در نیروهای مسلح ما است غافل از اینکه سپاه و ارتش یک نیروی واحد با فرماندهی مقام معظم رهبری هستند و این همایش‌ها خیالبافی‌های آن‌ها را برهم می‌زند و نشان می‌دهد که نیروهای مسلح ما دست در دست هم پای این کشور و انقلاب ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما سه اصل دارد، افزود: قانون اساسی، ولایت فقیه،  ایستادگی در مقابل استکبار جهانی سه اصل قطعی انقلاب است و همه انسان‌های مومن اعم از نیروهای مسلح پیرو این سه اصل، تحت فرمان مقام معظم رهبری وظایف خود را به نحو احسن در قبال دوست و دشمن انجام می‌دهند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به آیه 29 سوره مبارکه فتح، گفت: ویِژگی همراهان پیامبر(ص) این است که در درجه اول با دشمنان سرسخت و خشن هستند، دوم اینکه نسبت به مومنان مهربانند و اهل عبادت‌اند و چهره آن‌ها نورانی است؛ همین ویژگی‌ها نیز برای یاران پیامبر در کتب‌های آسمانی گذشته آمده است.

وی ادامه داد: در ادامه این آیه خداوند متعال می‌فرماید در انجیل ویژگی یاران پیامبر را اینگونه ذکر کردیم، مانند درختی که از زمین سر برمی‌آورند و خیلی زود رشد می‌کند و نیازی به کمک دیگر برای ایستادن ندارد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد یاد آور شد: نیروی مسلحی که حتی گلوله آرپیچی هم بلد نبود بسازد الآن هواپیما می‌سازد، موشکی می‌سازد که بعد از پیمودن 2 هزار کیلومتر دقیق به هدف بخورد که نشان از ایمان نیروهای مسلح ماست.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان یقین دارند ما در انرژِی هسته‌ای به دنبال کار غیر قانونی نیستیم و بمب اتمی نمی‌سازیم اما در هیچ  زمینه‌ای نمی‌خواهند پیشرفت ما را ببینند، مگر رئیس جمهور امریکا نبود که می‌گفت من اگر بتوانم پیچ و مهره انرژی هسته‌ای را در ایران باز کنم این کار را می‌کنم.

امام جمعه اصفهان گفت: برای چه حکام  سعودی با ما دشمنی می‌کنند؟ آن‌ها از انقلاب مردم ایران می‌ترسند و برای این می‌ترسند که مردم آن‌ها بفمهند دوران حکومت‌های پادشاهی گذشته و خوف این را دارند، آن فهمی که ملت ایران پیدا کرده‌اند را ملت‌های دیگر هم پیدا کنند.

وی با اشاره به سخنان یکی از تحلیل‌گران امریکایی که می‌گفت ایران دارد ما را از منطقه بیرون می‌کند، گفت: دوران ابر قدرتی امریکا گذشته، زمانی بود که امریکایی‌ها  با فتنه انگیزی در کشورها حکومت‌ها را تغییر می‌دادند اما الان به اذعان خودشان در مقابل ایران  عاجزاند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد افزود: کسینجر سیاسیت مدار پیر امریکایی به ترامپ می‌گوید «اگر می‌خواهی جلوی نفوذ ایران را بگیری بایدداعش را تقویت کنی»، آن‌ها این کار را کردند و به اسم مبارزه با داعش در منطقه به آن‌ها تجهیزات می‌رساندند و این مسئله در سلاح‌های به غنیمت گرفته شده از داعش توسط ارتش سوریه کاملا مشهود است.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها می‌گویند ایران در منطقه زلزله ایجاد کرده و در کشورهای مختلف دخالت می‌کند اما ما بر اساس قوانین بین‌الملل با اجازه دولت‌های عراق و سوریه در این کشورها حاضر شده‌ایم و کمک مستشاری می‌دهیم، دخالت را آن‌هایی می‌کنند که بدون اجازه دولت قانونی یک کشور وارد خاک آن‌ها شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان بیان داشت: دخالت را آن‌هایی می‌کنند که می‌گویند ایران بعد از داعش نباید در سوریه بماند و هر روز به دنبال ایجاد فتنه‌ای جدید در منطقه هستند؛ به آن‌ها چه که ایران در کجا بماند و یا نماند، می‌خواهند موج تبلیغات منفی را علیه ایران راه بیندازند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سیاست دشمنان در منطقه مانند معاویه است، به نظر بنده اگر امام حسن(ع) با معاویه صلح نمی‌کرد معاویه امام حسن(ع) و خاندان اهل‌بیت را به شهادت می‌رساند و بعد از آن، همه جا را سیاه پوش می‌کرد و خودش هم عزاداری می‌کرد و یک عده‌ای را هم به جرم جنگ با اهل‌بیت به قتل می‌رساند؛ امروز هم می‌بینید آن‌هایی که گروه‌های تروریستی را ساختند به اسم مبارزه با آن، مردم بی گناه را در منطقه به قتل می‌رسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها