مسئول سازمان بسیج طلاب آذربایجان شرقی در گفتگو با «بسیج»:
حجت الاسلام تقوی آزاد گفت: اربعین در واقع جهش و انقلابی بزرگ برای جهان اسلام و حتی غیر مسلمان هایی است که آزاده اند و بویی از انسانیت برده اند.
کد خبر: ۸۹۴۱۸۱۷
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

حجت الاسلام علی تقوی آزاد  مسئول سازمان بسیج طلاب آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: زیارت امام حسین (ع) در  اربعین با بقیه اوقات تفاوت دارد. هر چقدر کار فرهنگی و عملیاتی برای زیارت اربعین شود باز هم کم است. شرکت کنندگان زیاد اربعین تو دهنی به دشمنان هستند که می فهمد اسلام بر پایه نهضت عاشوراست و تا وقتی که ما به این نهضت متصل هستیم  دشمن هرگز نمی تواند به ما ضربه بزند.

وی اظهار داشت: دشمن در حال حاضر مایوس شده و هر چقدر خواسته پرچم اسلام را زمین بزند نتوانسته و علی رغم تلاش آنها اسلام هر روز رشد می کند. اربعین در واقع جهش و انقلابی بزرگ برای جهان اسلام و حتی غیر مسلمان هایی است که آزاده اند و بویی از انسانیت برده اند بنابراین ماهر چقدر سعی کنیم این اجتماع عظیم و میلیونی و جهانی را بهتر برگزار کنیم به شمت تعالی جهان پیش رفته ایم و بسیج باید رد این زمینه پیش قدم باشد.

مسئول سازمان بسیج طلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: هر سال بر شور و حال زائران امام حسین (ع) افزوده می شود و این نشان می دهد که حق روز به روز بیشتر نمایان می شود.

ارسال نظرات