خبرهای داغ:
امام جمعه نهبندان :

بسیج دانش آموزی سنگری امن و مصون است

امام جمعه نهبندان گفت: دانش آموزان باید با بسیج دانش آموزی ارتباط گیری کنند چرا که اعتقادات دانش آموزان به معنای حقیقی در این نهاد حفظ می شود و بسیج دانش آموزی سنگری است که دانش آموزان را حفظ کرده و مصون می دارد.
کد خبر: ۸۹۴۱۸۰۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

حجت الاسلام والمسلمین خزاعی امام جمعه نهبندان  در دیدار با  دانش آموزان بسیجی  ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی گفت: فلسفه نامگذاری 8 آبان ماه  روز نوجوان و آغاز هفته بسیج دانش آموزی متعلق به شما نوجوانان است، چرا که معمار امروز شما دانش آموزان هستید و در هشت آبانماه  سال 1359 شهید محمدحسین فهمیده در جبهه جنگ در آن مقطع و برهه از زمان دفع خطر کرد و عظمت کار او به نحوی بود که امام امت رهبر کبیر انقلاب رهبری را به او تفویض کرد و گفت رهبر ما آن نوجوان 13 ساله ای است که نارنجک به کمر می بندد و زیر تانک دشمن می رود.

وی افزود:شایسته است در این روز به اهداف بسیار بلند و والایی اندیشیده و فکر کنیم تا به شهادت برسیم و هیچ امری  جز در سایه کار و تلاش محقق نمی شود.

امام جمعه نهبندان تصریح کرد:تعالی ترین کار عبادت است و این عبادت خود باید از روی فهم و بصیرت انجام شود و همراه تعلیم و تعلم باشد چرا که کسب هیچ چیز به پای کسب علم و دانش نمی رسد.

عباسعلی خزاعی خاطر نشان کرد:باید به استعدادها و شکوفایی آن توجه کرده و فرصت ها را از دست ندهیم ،برنامه ریزی داشته و مدیریت زمان داشته باشیم.

امام جمعه نهبندان خطاب به دانش آموزان گفت: تحصیل،تهذیب، ورزش را همیشه سر لوحه خود داشته  و به خواندن نماز اهمیت دهید چرا که اهتمام به نماز و قرآن  روان و جسم شما را تحت الشعاع قرار داده و تاثیر می گذارد.

حجت الاسلام خزاعی در ادامه با متذکر شدن عضویت دانش آموزان در بسیج دانش آموزی  اظهار کرد:دانش آموزان باید با بسیج دانش آموزی ارتباط گیری کنند چرا که اعتقادات دانش آموزان به معنای حقیقی در این نهاد حفظ می شود و بسیج دانش آموزی سنگری است که دانش آموزان را حفظ کرده و مصون می دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار