خبرهای داغ:
مسئول کمیته بهداشت و درمان موکب احمدبن‌موسی(ع) زمان فعالیت تیم پزشکی این موکب را در روزهای ۹ تا ۲۱ آبان‌ماه اعلام کرد.
کد خبر: ۸۹۴۱۷۶۹
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷

محمد مرزوقی با بیان اینکه تیم پزشکی موکب از تاریخ 8 آبان‌ماه به کربلای معلی اعزام می‌شوند، اظهار داشت: تیم پزشکی موکب احمدبن موسی(ع) از 9 تا 21 آبان‌ماه به زائران اربعین حسینی در کربلای معلی خدمات ارائه می‌دهند.

وی با تصریح اینکه این تیم متشکل از 48 نفر از پزشکان متخصص و پرستاران بیمارستان شوشتری هستند، افزود: در موکب احمدبن موسی(ع) دو درمانگاه ویژه خواهران و برادران را برپا خواهیم کرد.

مرزوقی همچنین به تغییر مکان موکب احمدبن موسی(ع) در کربلای معلی اشاره کرد و گفت: موکب احمدبن موسی(ع) در کربلای معلی سال گذشته در عمود 1429 و در فاصله 14 دقیقه‌ای تا حرم مطهر امام حسین(ع) قرار داشت اما امسال مکان آن به عمود 1409 انتقال یافته است که فاصله آن تا حرم مطهر امام حسین(ع) 17 و نیم دقیقه خواهد بود.

مسئول کمیته بهداشت و درمان موکب احمدبن موسی(ع) گفت: علاوه بر درمانگاه موکب، یک تیم پزشکی دیگر به‌همت بسیج جامعه پزشکی استان فارس در مقابل موکب به ارائه خدمات به زائران حسینی می‌پردازد.

وی با تصریح اینکه تمام خدمات ما به‌صورت رایگان به زائران اربعین حسینی ارائه خواهد شد، گفت: ما به تمام زائران اربعین حسینی ایرانی و غیرایرانی با هر نژاد و مسلکی خدمات خود را ارائه می‌دهیم.

مرزوقی با یادآوری اینکه امسال هر شب حداقل 10 هزار نفر در موکب احمدبن موسی(ع) اسکان خواهند یافت، گفت: البته ممکن است که این تعداد نیز بیشتر شود لذا ما آمادگی‌های لازم را برای ارائه خدمات به تعداد بیشتر زائران را فراهم کرده‌ایم.

مسئول کمیته بهداشت و درمان موکب احمدبن موسی(ع) در ادامه از ارسال 500 میلیون دارو به کربلای معلی خبر داد و گفت: البته خیران علاقه‌مند و عاشق امام حسین(ع) می‌توانند ما را در تأمین داروهای مورد نیاز زائران پیاده اربعین حسینی یاری رسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها