خبرهای داغ:
دبیر مجمع چراغداران شعر آئینی استان فارس با اشاره به برگزاری مستمر این همایش در شهرستان‌های استان از برگزاری این همایش در سطح ملی از سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۱۷۵۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

علیرضا رنجکش  از برگزاری 2 شب شعر آئینی در شهرستان‌های گراش، لارستان و داراب در ماه صفر خبر داد و اظهار داشت: به همراه تمامی شب شعرهای آئینی استان فارس همایش چراغداران شعر آئینی برگزار می‌شود که از سال آینده برای ساماندهی و شکوه بیشتر شب شعرهای آئینی به صورت ملی برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه تاکنون این همایش 2 سال برگزار شده است، عنوان کرد: امسال سومین سال برگزاری این همایش است که تا پایان سال در تمامی شهرستان‌های استان فارس همراه با شب شعرهای آئینی برگزار می‌شود و منحصر به ایام محرم و صفر نیست. 

وی با بیان اینکه کنگره شعر علوی جهرم خاستگاه شکل‌گیری همایش چراغداران است، گفت: این کنگره امسال به صورت منطقه‌ای و با حضور شاعران 4 استان برگزار شد و تلاش می‌شود سال آینده به صورت ملی و بین‌المللی اجرا شود. 

دبیر مجمع چراغداران شعر آئینی استان فارس درباره شب شعرهای گراش و لارستان افزود: این شب شعرها در سطح استانی همراه با مهمان‌های ملی برگزار می‌شود و نقش مهمی در شب شعرهای آئینی استان فارس دارد. 

رنجکش با اشاره به برگزاری شب شعر عاشورای شیراز بیان کرد: شب شعر عاشورای شیراز بزرگترین و قدیمی‌ترین شب شعر آئینی کشور است که در روزهای 10  و 11 آبان ماه در شیراز برگزار می‌شود و در این مراسم شاعرانی از سراسر ایران حضور دارند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها