خبرهای داغ:
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه کشاورزی در اراضی شیبدار سبب افزایش تولید و اشتغال می‌شود، گفت: مدیران استان فارس با تسهیل و تسریع در امور متقاضیان، زمینه توسعه باغ‌های دیم در اراضی شیب‌دار را فراهم کنند.
کد خبر: ۸۹۴۱۷۵۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

محمود حجتی با سفر به شهرستان جهرم در بازدید از باغ‌های انجیر 5000 هکتاری آبسردکرفت این شهرستان خطاب به مسئولان اظهار داشت: با تسهیل و تسریع در امور متقاضیان، زمینه توسعه باغ‌های دیم در اراضی شیب‌دار را فراهم کنید.

وی گفت:‌ سازمان جهاد کشاورزی مشاوره‌های فنی و آموزشی برای تحقق این هدف را ارائه می‌کند و لازم است منابع طبیعی همکاری لازم را برای ایجاد باغ‌های دیم در اراضی مستثنیات به عمل آورد.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: برای ایجاد باغ‌های دیم در اراضی ملی نیز در چارچوب قوانین عمل شود به گونه‌ای که عرصه متعلق به منابع ملی باشد و با فراهم کردن امکان فعالیت مردم در این باغ‌ها، با حفظ خاک و منابع طبیعی، زمینه ایجاد اشتغال، تولید و درآمد بهره‌برداران ایجاد شود.

وزیرجهاد کشاورزی در نخستین مرحله از سفر به شهرستان‌های فارس از طرح های اجرا شده در انجیرستان کرفت آبسرد در بخش خفر جهرم و باغ‌های مرکبات شهرستان جهرم بازدید کرد.

وی همچنین اراضی پایاب سد سلمان فارسی و کشت چغندرقند پاییزه در مزارع شهرستان قیروکارزین، چند مزرعه گیاهان دارویی در شهرستان فیروزآباد و کارخانه عرقیات و گلاب‌گیری شهر میمند فیروزآباد بازدید و با مسئولان و بهره‌برداران این شهرستان‌ها دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها