فرمانده سپاه کربلای مازندران:

اجرای سند 2030 درمملکت جوانان عاشق شهید فهمیده بی غیرتی و بی دینی است

سردار بابایی: عده‌ای خوش‌خیال، درس فهمیده را از کتاب درسی حذف کردند و با نگاه لیبرالی و بی‌غیرتی ضددینی سعی داشتند فرهنگ یهود منحرف را در قالب برنامه 2030 در نظام آموزشی ما پیاده کنند که اگرچه موفق نشدند ولی هنوز عده‌ای در صدد تحقق آن هستند.
کد خبر: ۸۹۴۱۷۴۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار محمدحسین بابایی در آیین افتتاحیه استخر شهدای سوم خرداد شهرستان بابل که با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی افتتاح شد با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، شهدا و سه شهید مدافع حرم بابل، اظهار کرد: گرامی می‌داریم آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی را که با شهادت حسین فهمیده آغاز شد و به 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی و کشتار دانش‌آموزان بیگناه ضد دیکتاتوری پهلوی در دانشگاه تهران امتداد یافت.

  فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه دشمن همیشه با ما در جنگ است و این هشداری است برای کسانی که در کشور گاهی فراموش می‌کنند که آمریکا شیطان بزرگ است، افزود: کسانی هستند که با ملتهب کردن فضای جامعه سعی دارند توجه مردم را به سمتی سوق دهند و بگویند که اگر رهبر و انقلابیون مرتب نگویند جنگ و به مذاکره فکر کنند بهتر است لذا آنقدر این سخن را تکرار کردند که مقام معظم رهبری اجازه مذاکره را دادند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب می‌دانستند و بارها تذکر داده بودند که دشمنان اهل مذاکره نیستند و صداقت ندارند ولی برای روشن شدن دید جامعه اجازه مذاکره دادند و امروز خداوند را شاکریم که همه متوجه هشدار و درایت رهبر شدند و با اتحاد و یکپارچه خواستار نابودی دشمنان هستند.

بابایی با بیان اینکه دشمنان تا زمانی که دست از دین خود بر نداریم با ما در مبارزه هستند و این مبارزه را از سال 32 تاکنون ادامه می‌دهند، خاطرنشان کرد: با هدایت مقام معظم رهبری جنگ را به مرزهای دور کشاندیم ولی در عرصه جنگ سیاسی و فرهنگی درگیر جبهه نزدیک هستیم.

این مسؤول یادآور شد: عده‌ای خوش‌خیال، درس فهمیده را از کتاب درسی حذف کردند و با نگاه لیبرالی و بی‌غیرتی ضددینی سعی داشتند فرهنگ یهود منحرف را در قالب برنامه 2030 در نظام آموزشی ما پیاده کنند که اگرچه موفق نشدند ولی هنوز عده‌ای در صدد تحقق آن هستند.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: همه دشمنان داخلی و خارجی بدانند الگوی دانش‌آموزان ما شهید فهمیده‌ها هستند و تلاش کسانی که سعی دارند تسخیر لانه جاسوسی را خراب کنند بی‌نتیجه است.

بابایی اضافه کرد: چفیه بر دوش رهبر معظم انقلاب نمادی از پرچم مبارزه است و اینکه تا اسلام و شعار الله اکبر هست در کنارش شعار مرگ بر آمریکا هم وجود دارد و هرگز اجازه نمی‌دهیم این شعار فراموش شود.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه باید شعار امروز ما خدا، عبادت، جهاد، روحیه حماسی، حضور در جبهه مقاومت و حضور در صحنه جنگ نرم و سخت باشد، یادآور شد: امروز دشمن با موبایل وارد خانه‌ها، با لباس وارد بازار و با صنعت وارد اقتصاد کشور شده است و تنها راه مبارزه با آن دشمن شناسی است.

وی با تاکید به توجه سلامت جسم و روح جوانان و بسیجیان، گفت: افتتاح استخر شهدای سوم خرداد شهرستان بابل در همین راستا انجام شد که در زمینی به مساحت هزار و 450 متر مربع با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها