خبرهای داغ:
نائب رئیس کمیسیون قرآن، مساجد و مادحین کشور:

نقش مجموعه های خودجوش مردمی در پیشبرد انقلاب

ابراهیمی گفت: مجموعه های خودجوش مردمی خصوصاً هیاتهای مذهبی نقش موثری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارند.
کد خبر: ۸۹۴۱۷۲۹
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶
محمد ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به نقش مجموعه‌های خودجوش مردمی خصوصاً هیئت‌های مذهبی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اظهار کرد: هیئات مذهبی نقش مؤثری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارند که باید مورد حمایت و توجه ویژه دستگاه‌های فرهنگی قرار بگیرند.
وی تصریح کرد: ایجاد انسجام و تحکیم وحدت و هماهنگی فکری و عملی در فعالیت‌های مذهبی، استفاده از توان بالقوله و بالفعل و تجارب تمامی نیرو‌های هیئات مذهبی در طراحی و برنامه ریزی‌های فرهنگی، دین و آسیب شناسی شئون فرهنگی هیئات مذهبی و ارائه راهبرد‌های عملی جهت زدودن آسیب‌ها توسط نیرو‌های مردمی هیئات مذهبی را از مهمترین اهداف تشکیل شورا‌های هیئات مذهبی برشمرد.
ابراهیمی ادامه داد: هیئت‌های مذهبی به دلیل اینکه منتسب به خادمی ائمه اطهار (ع) بوده و ساحت مقدس ائمه نیز از مسائل تفرقه برانگیز مبرا است به همین خاطر هیئت‌های مذهبی باید از ورود به درگیری‌های سیاسی و جناحی پرهیز کنند.
نائب رئیس کمیسیون قرآن، مساجد و مادحین کشور، در سخنان پایانی خود بیان کرد: هیئت‌های مذهبی بهترین و مطمئن‌ترین بستر برای فعالیت‌های فرهنگی و سرمایه‌گذاری‌های معنوی هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها