به همت موکب امام حسن مجتبی (ع) استان البرز صورت گرفت ؛

تابلوهایی که مسیر نور را نورباران کردند

امسال و همزمان با نزدیک شدن به ایام پیاده روی اربعین امام حسین(ع) نیروهای بسیجی وخادمین موکب امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در اقدامی جهادی اقدام به قرار دادن تصاویر شهدای مدافع حرم ایرانی و عراقی در کنار یکدیگر کردند .
کد خبر: ۸۹۴۱۶۸۰
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،  امسال و همزمان با نزدیک شدن به ایام پیاده روی اربعین امام حسین(ع) نیروهای بسیجی وخادمین موکب امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در اقدامی جهادی اقدام به قرار دادن تصاویر شهدای مدافع حرم ایرانی و عراقی در کنار یکدیگر کردند .

روزگاری دشمنان ما از جنگ بین دو کشور مسلمان ایران و عراق شاد بودند. اما حال به لطف خدا و مدد اباعبدالله ... میبینیم هر روز دو ملت مسلمان ایران و عراق متحد تر میشوند که نمونه ی آن را میتوان در زیارت اربعین حسینی شاهد بود.

در این راستا موکب امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز در اقدامی شایسته ، با قرار دادن تصاویر شهدای مدافع حرم ایرانی و عراقی این اتحاد را به زیبایی به نمایش گذاشته است.

این شهدا دارای ملیت های مختلفی هستند که وجه مشترک شیعه امیرالمومنین(ع) بودن، آن ها را برای دفاع از حریم حضرت عقیله بنی هاشم، زینب کبری(س) عازم سوریه و به درجه رفیع شهادت رسیده اند. این شهدا یادآور رشادت ها و دلاوری های مردان مسلمان در مبارزه با تروریست داعشی وابسته و آمریکا و صهیونیست هستند.

 

 

 

خبرنگار اعزامی : سیده ساجده قریشی

ارسال نظرات
پر بیننده ها