مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهر داودآباد اراک با اهدای بیش از 7 میلیون ریال کمک نقدی و تعدادی زیادی البسه و اقلام خوراکی به یاری مردم ستمدیده و نیازمند میانمار شتافتند.
کد خبر: ۸۹۴۱۶۶۲
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ چند ماه می‌شود که مردم میانمار، مسلمانان روهینگیا، اسیر کشتار بی‌رحمانه بوداییان و ارتش کشور میانمار شده‌اند.

کشتاری که دل همه را به درد می‌آورد. خواه این اقدام در دشمنی با اسلام بوده با هر انگیزه دیگر، بر هر انسان آزاده‌ای است که اعلام تنفر و انزجار خود را از این حرکتوحشیانه بیان کرده و همدردی خود را با مردم ستمدیده کشور میانمار ابراز کرد.

در این راستا مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهر داودآباد اراک با اهدای بیش از 7 میلیون ریال کمک نقدی و تعدادی زیادی البسه و اقلام خوراکی به یاری مردم ستمدیده و نیازمند میانمار شتافتند.

سکینه داودآبادی فرمانده پایگاه ریحانه 13 داودآباد اراک، هدف از این حرکت را دستگیری از مسلمانان آواره و هم کیش خود دانست و گفت: وظیفه ما مسلمانان است که دست یاریمان را به سمت دیدگان دراز کنیم، اگرچه زبانشان با ما متفاوت است ولی یک آفریدگار داریم.

وی افزود: مسلمانان روهینگیا برادران و خواهران دینی ما هستند که چشم امید به کمک‌های نوع دوستانه ملت ایران دوخته‌اند. همچنین در دین و شرع مقدس ما بر گره‌گشایی از کار مسلمان تاکید بسیار شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات