فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه:

13 آبان یک روز تاریخی و ماندگار در میهن اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: 13 آبان یک روز تاریخی و ماندگار در میهن اسلامی بوده که نماد مبارزه با استکبارستیزی است.
کد خبر: ۸۹۴۱۶۵۲
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار علی رسولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه، صبح امروز در جمع دانش‌آموزان نمونه بسیجی دبیرستان «آوا» در مراسم تجلیل از نخبگان بسیج دانش‌آموزی ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان، و یاد و خاطره 36000 دانش‌آموز شهید در سالروز تشکیل بسیج دانش‌آموزی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) گفت: 13 آبان یک روز تاریخی و ماندگار در میهن اسلامی است که نماد مبارزه با استکبارستیزی است.

وی افزود: تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، 13 آبان 1357 که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 عنوان این سه واقعه تاریخی است که نمی‌توان هیچ یک را از نظر اهمیت نسبت به دیگری ارجحیت بخشید چراکه هر کدام به نوبه خود در زمانشان تاثیرگذاری خاصی داشته‌اند و شرایط را به نحوی تغییر داده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با اشاره بر اینکه یکی از راهبردهای انقلاب اسلامی ایستادگی و مقاومت است، گفت: اگر رشادت‌های شهدای گرانقدر ما نبود استکبار جهانی بر کشور ما مسلط می‌شد.

سرهنگ پاسدار رسولی با تأکید بر اینکه تفکر بسیج، یک تفکر انقلابی و جهادی است، تصریح کرد: فرهنگ و تفكر انقلابی بسیج  ریشه در باورهای اسلامی و انقلابی و ملی دارد. همه ما باید با این تفکر انقلابی بمانیم و انقلابی عمل نماییم و به برکت ایمان به خدا و حرکت‌های انقلابی می‌توانیم در تاریخ ماندگار شویم.

در پایان تجلیل از دانش‌آموزان  بسیجی نخبه دبیرستان «آوا» با حضور مسئولین شهرستان و دیگر نهادهای انقلابی، که موفق به کسب رتبه دوم جهانی در مسابقات لیگ علمی پایا شدند از حاشیه های این مراسم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار