خبرهای داغ:

اعضای شورای هیئات مذهبی شهرستان میامی مشخص شدند

پنجمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان میامی همزمان با سراسر کشور برگزار شد و اعضای این شورا مشخص شدند.
کد خبر: ۸۹۴۱۵۹۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، پنجمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان میامی همزمان با سراسر کشور در ادارهتبلیغات اسلامی میامی و با حضور مسئولین هیئات مذهبی این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام مجید بخشی،رئیس تبلیغات اسلامی میامی در پایان فرایند رای گیری پنجمین دوره شورای هیئات مذهبی میامی از مشارکت ۵۴ درصدی مسئولان هیئات مذهبی در این شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به پراکندگی روستاها تا مرکز شهرستان ارزیابی ما از مشارکت خوب بود.

وی افزود: این انتخابات با یک صندوق به صورت سیار از ساعت هشت صبح از روستای نردین آغاز و ساعت ۱۴ در شهر میامی به پایان رسید.
بخشی با بیان اینکه ۹ نفر کاندیدای حضور در پنجمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی میامی بودند، گفت: از مجموع آراء ماخوذه، روح الله سعادتی، سید اسماعیل موسوی، رمضانعلی وزیری، علی اکبر عباسی و موسی براتی به‌عنوان اعضای پنجمین دوره شورای هیئات مذهبی میامی برگزیده شدند و صدیقه نوروزی و علیرضا نوروزی نیز به‌عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

رئیس تبلیغات اسلامی میامی افزود: بعد از انتخابات افرادی که نسبت به روند برگزاری انتخابات اعتراض داشتند به مدت یک ماه فرصت دارند اعتراضات خود را اعلام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها