خبرهای داغ:
۸ آبان روز شهادت پسر ۱۳ ساله ای در جنگ تحمیلی به نام محمد حسین فهمیده است .
کد خبر: ۸۹۴۱۵۴۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴

۸ آبان روز شهادت پسر ۱۳ ساله ای در جنگ تحمیلی به نام محمد حسین فهمیده است .

این شهید باید الگوی تمام جوانان و نوجوانان ایرانی باشد .
در روز عاشورا حضرت قاسم رو داشتیم ، در جنگ تحمیلی شهید فهمیده و امروز هم در سوریه در دفاع از حرم بی بی زینب ، بسیجیان ، ارتشیان و سپاهیان بدون توجه به اینکه سنشان چقدر است ؟ اوضاع اقتصادیشون چطوره ؟ و خانواده اگر شهید بشوم چه میاید به سرشان ؟
ولی نه .فقط تنها چیزی که به آن توجه میکنند ، ندای قلبشان است.
ندای قلبشان چیست ؟ نه ندای قلبشان پول نیست ، واقعا جای تاسف دارد اینکه برخی میگویند بخاطر پول میروند . مگر چنین چیزی داریم ؟ !؟ من سوالی دارم ، آیا کسانی که میگویند برای پول میروند به سوریه ، آیا حاضرند سرشون رو بدهند تا پول بگیرن ؟
ندای قلبشان نه پول است ، نه مدهای روزهای و نه ریاکاری .
ندای قلبشان چشم و هم چشمی و حسادت است برای رسیدن به شهادت .
ندای قلبشان این جمله امام حسین ع است که میفرمایند : من برای امر به معروف و اصلاح امت جدم قیام کردم و جمله آیت الله خامنه ای : اگر مدافعان حرم مبارزه نمی‌کردند باید در کرمانشاه و همدان می‌جنگیدیم.
یکی از مواردی که باید اصلاح شود این است که میگوییم سن روی درک و فهم و قدرت انتخاب تاثیر دارد . بله مشکل ما این است که شاید بگوییم مثلا فرزند ۱۳ ساله باید برود سراغ درسش فقط و فقط  و هنوز به اون قدرت درک و تفکر نرسیده است.
خانواده ها باید بیایند فرهنگ ، رفتار و اخلاق حسینی رو از خردسالی به فرزندشون آموزش بدهند تا فرزند بگوید الگوی من امام حسین و شهید فهمیده ها و حججی ها هستند .
نه اینکه تنها کاری که فقط بکنیم ، بگوییم الگوی غربی . الگوی غربی چیه ؟ جهان باید بیاید توی مکتب ما ، توی مکتب حسین ع بنشیند درس و علم بیاموزد . اونوقت ما بریم فرزندانمان را رو به چیزایی ببریم که اصلا معلوم نیست چه هستن ؟!؟!!
بزرگترین فاجعه و بدترین اتفاق برای ما این است که از مکتب حسین ع خارج شویم .
هر دانش آموز ایرانی باید یک بسیجی جان برکف  باشد . چرا که فردای ما در دستان دانش آموزان امروز است . نباید این خانواده ها و عوامل مدارس این مسائل رو پشت گوش بیندازند .
بسیجی ما باید خالصانه تا آخرین قطره خون حامی ولایت فقیه و مقام معظم رهبری و دست پرورده مکتب حسین باشد .
از تمام فرزندان این مرز و بوم  میخواهم انقلابی باشند ، همان انقلابی که که امام خامنه ای درباره اش میفرماید : انقلابی مثبت حتی اگر هیچ کاره هم باشد خودش را مسئول ترین افراد میداند و وارد میدان میشود . جوانان، انقلابی مثبت باشید .

ارسال نظرات
پر بیننده ها