دانش آموزان اشکذری همپای دانش آموزان سراسر کشور با حضور در این راهپیمایی بزرگ، آمادگی خود را برای حمایت از دانش آموزان بی گناه جهان در برابر ظالمان و مستکبران اعلام می کنند.
کد خبر: ۸۹۴۱۵۴۱
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، جواد مزیدی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه اشکذر در آستانه سالگرد شهادت محمدحسین فهمیده و با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی در گفتگو با بسیج ضمن کم نظیر خواندن حضور دانش آموزان در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: درصدی از شهدای دوران دفاع مقدس، دانش آموزان هستند.
وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره)، شهید فهمیده را بهترین الگو برای دانش آموزان دانست و تاکید کرد: مدافعان حرم، دانش آموزان دیروز و رزمندگان امروز در سوریه و عراق دستاورد‌های حاصل از برنامه‌های فرهنگی و تفکر بسیجی است که این تفکر سبب شده آن‌ها جان خود را در طبق اخلاص نهاده و در دفاع از ارزش‌های دینی فدا کنند.
مزیدی حضور منسجم دانش آموزان در راهپیمایی سیزدهم آبان را، از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی عنوان کرد و افزود: دانش آموزان اشکذری همپای دانش آموزان سراسر کشور با حضور در این راهپیمایی بزرگ، آمادگی خود را برای حمایت از دانش آموزان بی گناه جهان در برابر ظالمان و مستکبران اعلام می‌کنند.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی اشکذر با تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی، برگزاری پدافند غیر عامل در کلیه واحدها، افتتاح طرح گل‌های بهشتی، اعزام کارشناس مسائل اعتقادی، مشاوره‌ای و مذهبی برای دانش اموزان، یادبود شهید دانش آموز، اجرای برنامه متمرکز یادواره شهید فهمیده و شهدای دانش اموز با ایین تجلیل از برترین‌های علمی فرهنگی بسیج دانش اموزی همراه با خاطره گویی یکی از رزمندگان دفاع مقدس، آیین تودیع و معارفه فرماندهان دانش آموزی مدارس، دیدار از خانواده‌های معظم شهدا دانش اموز، افتتاح پایگاه علمی مدافعین حرم بسیج دانش اموزی و تشکیل و راه اندازی گروه سایبری فضازی مجازی بسیج دانش اموزی بصورت متمرکز را از جمله برنامه‌های این هفته برشمرد.
وی فضا سازی محیط داخلی و بیرونی مدارس برپایی نمایشگاه تخصصی استکبار ستیزی، فروش محصولات فرهنکی و کتاب با تخفیف ۵۰ درصد در سطح حوزه و حضور منسجم دانش آموزان در نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی خواند.
ارسال نظرات