یک اقتصاددان در گفتگو با بسیج:

مسوولان دغدغه مشکلات معیشتی مردم را داشته باشند

ابراهیم رزاقی گفت: اقتصاد کشورمان باید در جهت استقلال اقتصادی حرکت کند و مسوولان دغدغه مشکلات معیشتی مردم را داشته باشند
کد خبر: ۸۹۴۱۵۴۰
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

ابراهیم رزاقی اقتصاددان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: اقتصاد کشورمان باید در جهت استقلال اقتصادی حرکت کند و مسوولان دغدغه مشکلات معیشتی مردم را داشته باشند این در حالی است که سیاست های اقتصادی و لیبرالی برگرفته  از جهان بینی توحیدی غرب است به بخش هایی از دستگاه های اجرایی در امر معیشت اقتصادی حاکم شده است.

وی با بیان اینکه  تحول ساختاری در اقتصاد کشورمان باید شکل بگیرد افزود: سرعت رشد اقتصادی کشورمان کاهش یافته است و شاید بتوان در وابستگی برخی مسوولان به تفکر تعامل اقتصادی غربی مرتبط دانست لذا این وابستگی اقتصادی موجب شده است که رکود دامن گیر در بخش صنعت کشورمان ایجاد شود.

رزاقی خاطر نشان کرد: رونق بخشی به واحدهای اقتصادی تولیدی و افزایش ظرفیت های کشور از سوی مسوولان شکل بگیرد نباید به بخش هایی همچون تحریم، فرصت ها و سرمایه ها و منابع کشورمان را از دست دهیم.

این اقتصاددان در پایان افزود: وعده های توخالی دشمن موجب شده است که تحریم و تهدید بیش از گذشته مشکلات معیشتی را در کشورمان ایجاد کند و مسوولان باید درصدد باشند که نهادهایی را سازمانده کرده تا مشکلات معیشتی مردم کاهش پیدا کند

ارسال نظرات
آخرین اخبار