بسیج سازندگی ناحیه ثارالله خبر داد:

اجرای طرح کرامت "حسن آباد مشیر یزد" با عنوان کارگاههای اقتصاد مقاومتی

مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد گفت: این طرح در راستای زدودن چهره بیکاری از محله حسن آباد یزد و اشتغالزایی باعنوان طرح کرامت وحمایت از کارگاهای تولیدی واقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد اجرا می‌گردد.
کد خبر: ۸۹۴۱۵۲۲
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، جواد دهقانی گفت: این طرح در راستای زدودن چهره بیکاری از محله حسن آباد یزدو اشتغالزایی باعنوان طرح کرامت وحمایت ازکارگاهای تولیدی واقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد اجرا می‌گردد.
مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد از اجرای طرح کرامت شامل :کارگاه خیاطی ،ترمه دوزی ،چرم دوزی وقالی بافی به همت برادربسیجی حمید حسنی که در راستای زدودن چهره بیکاری ازاین محل فعالیت و اشتغال دارد خبر داد.

جواد دهقانی ابراز داشت : این آموزش‌ها به صورت دو ماهه است ودر این طرح به خواهران بیکار و جویای کار آموزش خیاطی وترمه دوزی وچرم دوزی وقالی بافی داده می‌شود وبعد از طی دوره آموزشی نیزاز مرکز فنی و حرفه ای به کارآموزان گواهی پایان دوره داده می شود.
مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله خاطر نشان کرد: بیشترین معضلات و مفاسد ناشی از بیکاری است واگر این موضوع حل شود بسیاری از مشکلات جامعه بر طرف می‌شود، جامعه بی‌کار جامعه‌ای مرده و بی تحرک است و در مقابل آن جامعه‌ای که اشتغال داشته باشد جامعه‌ای سرزنده و پویا و پر تحرک است.
وی درپایان گفت: با دستور فرمانده ناحیه ثارالله یزد طرح کرامت (حسن آباد مشیر یزد)در سطح تمام مدیریتها ی ناحیه ودراولویت کاری برنامه ها می باشد وپیشرفت خوبی در برنامه های قرارگاه جواد الائمه سپاه الغدیریزد داشتیم که نسبت به دیگر نواحی استان خوب ارزیابی شده است و تاکنون گام پنجم رابرداشتیم.



ارسال نظرات