فرمانده ناحیه ثارالله یزد در جلسه کمیته پشتیبانی هفته بسیج دانش اموزی:
دهقان در جلسه کمیته پشتیبانی هفته بسیج دانش آموزی که در ناحیه ۲ آموزش و پرورش یزد برگزار شد برلزوم هر چه باشکوه برگزارشدن برنامه‌های این هفته تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۴۱۵۲۰
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج از یزد، فرمانده ناحیه ثارالله یزد بمناسبت گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان درجلسه کمیته پشتیبانی هفته بسیج دانش آموزی که در ناحیه ۲ آموزش و پرورش یزد برگزار شد برلزوم هر چه باشکوه برگزارشدن برنامه‌های این هفته تاکید کرد.
وی بیان نمود:در این دوره هجمه‌های دشمن بسیار زیاد شده است و آن‌ها ازامکانات وسیع خود مثل:سایت‌ها و شبکه‌ها و سرمایه‌های فراوان خود دراین حوزه بکار گرفته اند تا نسل نوجوان امروز که آینده سازان این کشور هستند صدمه وارد کنند، پس ما باید به هفته بسیج دانش اموزی توجه بیشتری کنیم.
فرمانده ناحیه ثارله یزد درادامه افزود:هفته بسیج دانش آموزی مقارن شده با اربعین سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) به همین خاطر باید این این دو مراسم را با هم تلفیق نمود و اجرا کرد، زیرا اگر امام حسین (ع) و یارانش نبودند و قیام نمی‌کردند این انقلاب هم نبود پس باید هدفی که شهدای دانش آموز که تاسی کردند به نوجوانان و جوانان شهدای دشت کربلا این دو هدف والارا در بین نوجوانان و جوانان امروزی گسترش دهیم.
ارسال نظرات