معاون استاندار و فرماندار شاهرود:

با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان ثابت کنیم، آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست

هاشمی در جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان شاهرود گفت: در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه باید با حضور در صحنه ثابت کنیم که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.
کد خبر: ۸۹۴۱۵۱۳
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی در نشست بزرگداشت ۱۳ آبان که با حضور اعضا در سالن جلسات فرمانداری شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت ایام اربعین حسینی و ارائه گزارشی از برنامه‌های اربعین اظهار کرد: در راستای اربعین موکب مصباح الهدی و ده محرم و المهدی برپا شده است.
وی افزود: تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی جمع آوری شده و ۱۳۰ تُن کمک‌های مردم در قالب ۱۰ کامیون و شش تریلی به همراه ۱۱۰ خادم الحسینبه کربلا عازم شده اند.
هاشمی با اشاره به اهمیت روز ۱۳ آبان ماه با اشاره به رخداد‌های این روز خاطر نشان کرد: تبعید امام راحل به ترکیه در پی مخالفت‌های امام با لایحه کاپیتولاسیون و شهادت بیش از ۵۶ دانش آموز و ۱۵۰ زخمی در ۱۳ آبان سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام سه رخداد مهم این روز است.
معاون استاندار سمنان با بیان اهمیت این روز و نقش آن در استکبارستیزی ملت ایران تصریح کرد: ۱۳ آبان امسال مهمتر از سال‌های قبل و حتی اهمیت بیشتر از ۲۲ بهمن است چرا که امروز مبارزه با استکبار جهانی بیشتر شده است و باید با حضور در صحنه ثابت کنیم که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.
در این جلسه اعضاء ستاد به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود به مناسبت این ایام پرداختند که سرگرد پاسدار محمد جلیلی مسئول بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی از ۷ تا ۱۳ آبان اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در این هفته اجرا می‌شود که با شعار دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی است که مهمترین آن‌ها برگزاری یادواره شهدا دانش آموز و زنگ ایثار وشهادت و جشنواره‌های فرهنگی ورزشی و دیدار با مسئولین و تجلیل از نخبگان بسیجی و حضور پرشور در راهپیمایی سیزده آبان ماه است که با همکاری آموزش و پرورش شهرستان به خوبی اجرا می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار