مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:
مسابقات قرآن کریم مرحله نیمه نهایی (استانی) در ۵ رشته در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۱۵۰۹
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ مسابقات قرآن کریم مرحله استانی با حضور بیش از ۶۰ نفر از پاسداران، بسیجیان ویژه و سربازان وظیفه، در پنج رشته‌ی حفظ، اذان، قرائت، مفاهیم و ترتیل در نمازخانه معراج سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر برگزار شد.
بحرانی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، در آیین افتتاحیه مسابقات استانی قرآن کریم گفت: آنچه در حوزه فعالیت‌های قرآنی از اهمیت بالایی برخوردار بوده این است که پاسداران با قرآن مأنوس باشند و البته برگزاری مسابقات قرآنی که بر حفظ و مفاهیم قرآن تأکید دارد، کمک می‌کند تا این اتفاق بیفتد.
وی ضمن اشاره به تأثیر قرآن بر زندگی افراد اظهار داشت: هر قدر انسان با قرآن بیشتر مانوس باشد به مراتب زندگی او سرشار از آرامش و برکات مادی و معنوی خواهد بود.
بحرانی با تاکید بر اینکه، قرآن مانند یک حامی و تکیه گاهی محکم در زندگی انسان هاست گفت: یکی از توصیه‌هایی که پیامبر اکرم (ص) فرمود: ه اند پیوند با اهل بیت و قرآن است، ما شیعیان به وقف برای اهل بیت توجه بسیاری داشته ایم، اما متاسفانه در زمینه وقف قرآنی کمتر کار کرده ایم.
در پایان این دوره از مسابقات، نفرات برتر هر رشته مشخص و برای شرکت در مسابقات کشوری که در بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار می‌گردد آماده خواهند شد.
رشته تحقیق (پاسداران)؛ سید حبیب الله حسینی - رشته ترتیل (پاسداران)؛ رضا قائدی
رشته اذان (پاسداران)؛ هادی پیراسته - رشته حفظ کل (سربازان)؛ میلاد میگلی
رشته حفظ ده جزء (سربازان)؛ یوسف روستایی - رشته ترتیل (سربازان)؛ جعفر محمدی
رشته تحقیق (سربازان)؛ مهدی بردستانی.
ارسال نظرات