خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج سپاه بیرجند:

بیرجند 66 شهید دانش آموز دارد

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بیرجند گفت: سهم شهرستان بیرجند 66 شهید دانش آموز است.
کد خبر: ۸۹۴۱۴۹۹
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ غلامرضا فلاحی فرمانده ناحیه بسیج سپاه بیرجند صبح امروز در دیدار فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی با نماینده ولی فقیه در استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش آموز اظهارداشت: سهم شهرستان بیرجند 66 شهید دانش آموز است.

وی عنوان کرد: ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دانش آموزان در شهرستان بیرجند تعامل خوبی بین  آموزش و پروش و بسیج توانستیم در سایه آن از تعداد 50 هزار دانش آموز 18 هزار عضو بسیج دانش آموزی هستند که 35درصد هستند.

فلاحی با بیان اینکه بسیجیان دانش آموز در سه مقطع امیدان، پویندگان و پیشگام هستند افزود: 86 واحد مقاومت برادر و 87  واحد مقاومت خواهر فعال هستند.

وی با بیان اینکه اقدامات در بسیج دانش آموزی شامل حلقه های صالحین در زمینه های بصیرتی، معرفتی ، تربیتی و مهارتی است گفت: در دل حلقه های وجود دارد اتصال حلقه های بسیج دانش آموزی به مساجد است که با برنامه هایی در سال جاری همه حلقه های صالحین دانش آموزی را به مساجد وصل کنیم.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بیرجند ادامه داد: فعالیت های علمی در سطح واحدهای مقاومت به خوبی در حال انجام است. در سال قبل یک هزار و 220 نفر از برادران و 940 نفر خواهر در آزمون های علمی شرکت کردند .

 وی ضمن تشکر از همکاری مدیران آموزش  و پرورش و آموزشگاه ها در طرح هجرت اظهارداشت: با بکارگیری 27 عنوان برنامه در سطح آموزشگاه ها در بهسازی ، مرمت و زیباسازی مدارس با فعالیت 413 دانش آموز پسر و 180 نفر دانش آموز دختر طرح هجرت با موفقیت به پایان رسید.

فلاحی خاطرنشان کرد: اعزام دانش آموزان بسیجی به راهیان نوز 650 نفر پسر و 400 نفر دختر اولین مرحله از 30 آبان آغاز می شود و دانش آموزان در چند مرحله به تفکیک به این سفر معنوی اعزام می شوند.

وی عنوان کرد: تشکیل تیم ها و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در حال سازماندهی است. اردوهای آمادگی دفاعی مدارس در سطح متوسطه اول و دوم و  در سه ماهه سوم و چهارم اجرا می شود .

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها