خبرهای داغ:
جانباز دفاع مقدس خطاب به مسئولین گفت: تقاضا داریم با کاروان هایی اختصاصی برای زیارت در کربلا ما را ببرند، مشکلات ما هم دیده شود تا توفیق زیارت برای ما نیز مهیا شود.
کد خبر: ۸۹۴۱۴۰۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی شب گذشته در دیدار با جانبازان ورزشکار اظهارداشت: شما با خدا قول و قرار گذاشتید که در مسیر هدفتان ثابت قدم باشید.

وی با بیان اینکه جانباز شهید زنده است عنوان کرد: گرچه برخی از رفقا و هم سنگران شما شهید شدند و به لقاء الله پیوستند شما بر عهد خود در راه خدا محکم و استوار هستید.

فرمانده سپاه استان خطاب به جانبازان بیان داشت: شما پاداش شهید دارید. جانباز یک عمر درد و رنج، محدودیت ها و سختی های زیادی دارد که این صبر پاداش دارد و خداوند در قرآن نوید دادند که پاداش صابرین قطعا بهشت است.

وی با بیان اینکه میوه صبر پیروزی است  افزود: جانبازان و معلولین در مسابقات جهانی ورزشی بیشتر از افراد سالم امتیاز می آورند چون اگر صبور باشیم بدون دست و پا و چشم می توانیم مسیرهای ترقی را طی کنیم.

 سردار قاسمی ضمن تشکر و قدردانی از حضور چشم گیر جانبازان در همه برنامه های بسیج و نیروهای مسلح نظام گفت: شما با همه محدودیت ها و نقص عضو به خوبی درس خواندید و در زمینه اقتصادی کار و تلاش دارید.

وی با اشاره به آمار بالایی جانبازان در مجموعه سپاه و بسیج عنوان کرد:  قریب 400 نفر جانباز بالای 25درصد و قریب 500 نفر جانباز زیر 25درصد هستند.

وی با بیان اینکه کمک به محرومین به مال انسان برکت می دهد خاطرنشان کرد: شما جانبازان جزء خیرین و نیکوکاران هستید که هم در زندگی، تحصیل، ورزش و کمک به محرومین موفق هستید و این درسی از زندگی معصومین، سیره ابرار و نیکان است.

سرباز یکی از جانبازان دفاع مقدس ضمن تشکر از مهیا شدن این دیدار گفت: ما پا به سن گذاشتیم  و حال و حوصله ما کم شده و باید یک برنامه هایی باشد که برای ما ایجاد انگیزه کند.

وی با بیان اینکه این دیدار باعث روحیه در ما می شود افزود: خانه نشینی و گوشه گیری آفت است و باید کسی این قشر را ه سمت و سوی ورزش بکشاند.

این جانباز جنگ تحمیلی با بیان اینکه سفر زیارتی و اردو برای جانبازان تدارک دیده شود ادامه داد: موقعیت برای زیارت در کربلا برای جانبازان با درصد بالا از وسیله سفر، امکانات و اسکان آنجا مناسب نیست.

نصر آبادی یکی دیگر از جانبازان دفاع مقدس اظهارداشت: جانبازان در برخی استانها گروهی تشکیل دادند که مشکلات خاص جانبازان نخاعی ، ماشین، جایی مناسب برای اسکان در کشور عراق را سازماندهی می کنند.

وی تاکید کرد: نمی توانیم زیارت ابا عبدالله الحسین(ع) برویم چون سرویس بهداشتی و حمام مناسب در هتل ها وجود ندارد .

این جانباز دفاع مقدس افزود:  مکان های خاصی برای اسکان و کاروان های مخصوص برای جانبازان و معلولین لحاظ شود.

وی خطاب به مسئولین گفت: تقاضا داریم با کاروان هایی اختصاصی برای زیارت در کربلا ما را ببرند، مشکلات ما هم دیده شود و هزینه هم برعهده خودمان باشد تا توفیق زیارت برای ما نیز مهیا شود.

نصر آبادی ادامه داد: موکب هایی در ایام اربعین نیز در نظر بگیرند که سرویس های بهداشتی خاص معلولین در نظر گرفته شود. این کار شدنی است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها