معاون دفتر مشاوره و امور روان‌شناختی سازمان بهزیستی:
معاون دفتر مشاوره و امور روان‌شناختی سازمان بهزیستی گفت: ارائه آموزش‌های قبل از ازدواج مدت‌زمان ۱۵ سال توسط سازمان بهزیستی در حال اجرایی شدن است.
کد خبر: ۸۹۴۱۳۵۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مهدی میر محمدصادقی در  همایش «سلامت اجتماعی با محوریت بهداشت روان خانواده»که در  سالن شهید فهمیده برگزار شد، بابیان اینکه بسیاری از جوانان کشور در روابط زوجی قرار دارند اما نسبت به تعهدات آن آگاهی ندارند، اظهار کرد: ازدواج باید آگاهانه صورت گیرد، ارائه آموزش‌های قبل از ازدواج مدت‌زمان ۱۵ سال توسط سازمان بهزیستی در حال اجرایی شدن است.

آموزش‌های قبل از ازدواج توسط بهزیستی در حال اجرا است

وی بابیان اینکه جوانان جامعه پیش از ازدواج باید نسبت به وظایف و نقش زن و مرد در خانواده اطلاعات کافی و دقیقی داشته باشند، افزود: بنای تصمیم‌گیری در خصوص ازدواج از کوکی پایه‌گذاری می‌شود، توجه به این مقوله در خصوص بهبود شرایط زندگی حائز اهمیت است.

معاون دفتر مشاوره و امور روان‌شناختی سازمان بهزیستی کشور با اعلام اینکه نباید در رابطه با ازدواج فرد مدنظر را با شخص آرمانی خود تداعی کرد، گفت: در ازدواج و طلاق سطوح ناآگاهی متفاوتی فعالیت دارد به‌طور مثال نباید با شبیه بهترین فرد کودکی ازدواج کرد.

میر محمدصادقی با اشاره به اینکه آگاهی از سطوح مختلفی برخوردار است که باید به ترتیب توسط افراد طی شود، تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی امروز به یکی از معضلات جهانی تبدیل‌شده است؛ ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره می‌تواند از بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها