جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سراوان گفت: در هفته بسیج دانش آموزی باید با استکبار جهانی مبارزه داشته باشیم و سرآمد آن در سیزدهم آبان ماه با مشت های گره کرده اقشار مختلف مردم رقم خواهد خورد
کد خبر: ۸۹۴۱۳۳۳
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، جلسه رزمایش پدافند غیر عامل با حضور سرهنگ پاسدار حسین علی جاودان فر جانشن فرماندهی سپاه، ایوب دهواری رئیس آموزش و پرورش، علی فهرجی مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر و جمعی از دانش آموزان و مربیان در دبیرستان دخترانه فاطمه زهرا (س) شهرستان سراوان برگزار شد.
در این جلسه سرهنگ پاسدار حسین علی جاودان فر جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سراوان ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی گفت: در هفته بسیج دانش آموزی باید با استکبار جهانی مبارزه داشته باشیم و سرآمد آن در سیزدهم آبان ماه با مشت های گره کرده شما دانش آموزان رقم خواهد خرد.
وی ایمان به خدا را اولین گام در مبارزه با استکبار جهانی دانست و افزود: قدرت ایمان است که دشمن را زمین گیر می کند طوری که با اقلیت می توان بر هر کفر و یهودی پیروز شد.
جانشین فرماندهی سپاه سراوان سلطه استکبار بر دنیای اسلام، تغییر عقاید دینی و انحراف در ایمان مسلمانان را از اهداف دشمنان دانست و اظهار داشت: مبارزه با استکبار چند بعدی است و الان پشت خاک ریزهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در مقابل بد خواهان انقلاب اسلامی قرار داریم.
وی با اشاره به اینکه بصیرت افزایی راه مبارزه با آمریکا است و ما را به قله های افتخار خواهد رساند، تصریح کرد: امروز نفوذ و تهدید دشمن در خانه های ما قرار دارد و با بصیرت می توانیم دسیسه آنها را خنثی کنیم.
جاودان فر در ادامه با بیان اینکه آمریکا هزاران کیلومتر از کشورهای اسلامی فاصله دارد و با ایجاد گروه ها و طرح های مختلف در بین مسلمانان اختلاف افکنی کرده است، اذعان داشت: اگر بصیرت سرلوحه کار ما نباشد قطعا شرایط کشورهای همسایه را داشتیم.
وی با بیان اینکه تمامی فرق اسلامی با وحدت خود، مشت محکمی در دهان دشمن زده اند، خاطر نشان کرد: علمای شیعه و سنی با بصیرت خود نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ کردند.
جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه در کشور های همسایه برادر کشی و نا امنی رواج دارد، گفت: ما باید از فضای راهیان نور جهت جلوگیری از نفوذ دشمن و خطرات فضای مجازی استفاده کنیم.
ارسال نظرات