دومین دوره مسابقات شهرستانی علمی جوانان برتر در رشته‌ی زبان انگلیسی در پایگاه علمی صاحب الامر عج در کرج برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۴۱۳۰۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

به گزارش  خبرگزاری بسیج از کرج، دومین دوره مسابقات شهرستانی علمی جوانان برتر در رشته‌ی زبان انگلیسی در پایگاه علمی صاحب الامر عج در کرج برگزار می شود.

دومین دوره مسابقات شهرستانی علمی جوانان برتر در رشته‌ی زبان انگلیسی

به گفته دبیر اجرائی این مسابقات، سوم آذر ماه 1396 رقابت در دو مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار و از نفرات برتر تقدیر به عمل می آید

هاشم تلمخانی افزود: برندگان این دوره از مسابقات به مرحله ی استانی و کشوری که با همکاری مرکز آموزش های تخصصی خانه صنعت و معدن البرز و انجمن سفیران علم گستر برگزار میشود اعزام می شوند.

وی افزود : این مسابقات با هدف جهت ایجاد انگیزه برای دانش آموزان و شناسایی افراد برگزیده و حمایت این عزیزان برنامه ریزی شده است.

لازم به ذکر است این المپیاد با همکاری سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان البرز، دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز، بسیج اساتید دانشگاه جانع علمی کاربردی استان البرز ، مرکز رشد شهید احمدی روشن ، حوزه مقاومت بسیج 211 شهید گلکار ناحیه امام سجاد (ع)، موسسه دانش پژوهان آینده نگر ، انجمن سفیران علم گستر، بیمه کوثر و دیگر ارگانهای دولتی و موسسات علمی برگزار میگردد.

تلمخانی در پایان گفت: برگزیدگان این دوره مسابقات توسط مسئولان استانی با دریافت مدال و لوح سپاس مورد تشویق قرار می گیرند و به همه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطا میگردد.

منبع:  روابط عمومی سازمان بسیج علمی و فناوری استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها