مسوول بسیج دانشجویی زابل در گفت‌وگو با «بسیج»:
نبوی با تاکید بر لزوم مطالبه‎گری دانشجویان عنوان کرد: این مطالبه‎گری در موضوعات مختلف از جمله عرصه سیاسی است که اقدامات ما در بسیج دانشجویی منجر به مطالبه‎گری دانشجویان می‎شود.
کد خبر: ۸۹۴۱۲۷۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲

محمدمهدی نبوی، مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه زابل در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه یک دانشجو باید از بینش و فهم سیاسی برخوردار باشد بیان داشت: یکی از رسالت‎های ما این است که فضای دانشگاه را برای دانشجو فراهم کنیم که دانشجو یک شاکله و فهم سیاسی را داشته باشد.

نبوی در ادامه مطرح کرد: از جمله اقداماتی که ما در این راستا انجام می‎دهیم، برگزاری نشست‎های مختلف سیاسی مانند کرسی‎های آزاداندیشی است که بسیار مثمرثمر بوده است و بازخورد مثبتی از این برنامه‎ها دریافت کردیم، ضمن اینکه درحال فعال‎ کردن نشریات دانشجویی با موضوع سیاسی هستیم تا موجب آگاهی ‏بخشی بیشتر به دانشجویان شویم.

مسوول بسیج دانشجویی زابل با تاکید بر لزوم مطالبه‎گری دانشجویان عنوان کرد: این مطالبه‎گری در موضوعات مختلف از جمله عرصه سیاسی است که اقدامات ما در بسیج دانشجویی منجر به مطالبه‎گری دانشجویان می‎شود که نتیجه این مطالبه‎گری دانشجویان نیز از مسئولین شهرستان سبب فعال شدن و تکاپوی بیشتر در انجام وظایفه محوله‎شان گشته است.

ارسال نظرات