خبرهای داغ:
محین قندی، پدر کودک مفقود شده در شمال کشور با بیان اینکه کُند پیش رفتن روند پرونده پارسا ناشی از اطلاع رسانی غلط است، گفت:انتظارمان از پلیس آگاهی استان و کشوری این است که با تسریع و دقت نظر بیشتری به پرونده پارسا توجه کنند.
کد خبر: ۸۹۴۱۲۷۱
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
 به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،خانواده پارسا قندی در بیست و سومین دوره از نمایشگاه مطبوعات و رسانه مهمان ویژه غرفه پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس، بودند.  پارسا قندی پسر بچه هشت ساله در سفری به همراه خانواده خود به شمال کشور در منطقه وانا در یک لحظه از غفلت پدر و مادر به طرز عجیبی ناپدید می‌شود و تا به امروز که حدود چهار ماه از ناپدید شدن پارسا می‌گذرد خبری در دست نیست. مصاحبه ای در غرفه طنین یاس با پدر پارسا ترتیب دادیم تا از آخرین ناگفته‌های ابن پدر دردمند اطلاع پیدا کنیم:

محسن قندی، پدر پارسا، در گفت و‌گو با خبرنگار طنین یاس، در گلایه ای از رسانه‌ها در رابطه با کمک رسانی برای پیدا کردن پسرش اظهار کرد: متاسفانه رسانه‌ها آنطور که باید همکاری لازم را با ما نداشتند و کم و بیش آن هم با اصرار و پیگیری‌های ما برخی رسانه‌ها به اطلاع رسانی پرداختند.

وی نقش رسانه‌ها را مهم برشمرد و گفت: هم اکنون که در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها حضور پیدا کردیم به این علت بوده است که خودمان مستقیم از رسانه‌ها بخواهیم که ما را در پیدا کردن پسرمان یاری و اطلاع رسانی کنند چرا که رسانه‌ها بسیار زیاد می‌توانند در پیدا شدن پارسا در کنار پلیس و هلال احر و سایر دستگاه‌های مربوطه ایفای نقش کنند.

آقای قندی کند پیش رفتن روند پرونده را ناشی از اطلاع رسانی غلط دانست و خاطرنشان کرد: ما انتظارمان از پلیس آگاهی استان و کشوری این است که با تسریع و دقت نظر بیشتری به پرونده پارسا توجه کنند که متاسفانه روند پرونده بسیار کند پیش می‌رود و به دلیل اینکه ارگانی اطلاع رسانی غلط کرده است مبنی بر اینکه پارسا در دریا افتاده شده است به همین خاطر توجهات بیشتر به سمت و سوی دیگری رفته است در حالی که خواهر پارسا دراین حادثه به چشم دید که پارسا توسط دو ماشین مشکوک ربوده شده است.

وی ادامه داد: خودم به شخصه پنجاه روز کنار دریا چادر زدم تا پسرم را پیدا کنم و هر طور که بود من و مادرش در این مدت داریم تلاش می‌کنیم تا سر نخی از پارسا به دست آوریم که متاسفانه هنوز موفق نشده ایم.

این پدر دردمند به روز حادثه ناپدید شدن پارسا اشاره کرد و گفت: یازدهم تیرماه امسال در نزدیکی تونل وانا در منطقه ای به نام نقش شاه برای استراحت و صرف ناهار توقف کردیم، پارسا در یک لحظه از ما فاصله سی متری پیدا کرد و دیگر خبری از پارسا نبود تا اینکه دو خودرو در نزدیکی ما قرار داشت که شکمان به آن‌ها رفت و تا خودرو آنجا را ترک کرد بعد از چند دقیقه متوجه شدیم که دمپایی پارسا نزدیک ماشین افتاده است.

قندی در ادامه افزود: بعد از این حادثه بسیار به همان دو ماشین اطرافمان مشکوک شدیم و با ته چهره ای که در یادمان بود به پلیس آگاهی رفتیم و شمه ای از تصاویر سرنشینان ماشین را برایشان بازگو کردیم که متاسفانه هنوز خبری از پیدا شدنشان نیست.

وی در پایان در خطاب به همه هموطنان تصریح کرد: از همه هم وطنان خوب تمنا می‌کنم که ما را در یاری رساندن برای پیدا شدن پارسا کمک کنند و دل مادر پارسا را شاد کنند و تا آنجا که می‌توانند در شبکه‌های اجتماعی و دیگر رسانه‌ها اخبار پارسا را نشر دهند و هر کسی هم که پارسا را به دست مادر غصه دارش برساند از مژدگانی پانصد میلیونی بهره مند خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظرات