مدیر کل منابع طبیعی مازندران- نوشهر: آن دسته از مالکان متخلف عرصه‌های جنگلی- جلگه‌ای موسوم به 10 هکتاری که بر خلاف قوانین نسبت به تفکیک، ساخت و ساز غیرمجاز و تغییر کاربری اقدام می‌کنند امکانات خدماتی از جمله امتیاز آب، برق، گاز و... ارائه نمی‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۱۲۵۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدوجیه‌الله موسوی در دیدار با مسؤولان شهرستان عباس‌آباد با تأکید بر اینکه آزادسازی و ساماندهی باقی‌مانده اراضی ساحلی عباس‌آباد مورد توجه جدی قرار دارد، گفت: از 26 کیلومتر خط ساحلی حوزه استحفاظی شهرستان عباس‌آباد، تاکنون 12 کیلومتر آن آزادسازی شد.

وی درباره دکه‌های بین‌راهی در جاده جنگلی عباس‌آباد به کلاردشت، اظهار کرد: این جاده جنگلی یکی از مناطق گردشگری بسیار زیبای منطقه است و همه ساله مسافران و گردشگران بسیار زیادی از سراسر کشور به این منطقه سفر کرده و  از این جاده دیدن می‌کنند ولی یکی معضلات موجود در این مسیر جنگلی وجود دکه‌های غیرمجاز است که باید جمع‌‌آوری و نسبت به ساماندهی این جاده اقدام شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ نوشهر با بیان اینکه 953 قطعه اراضی جنگلی جلگه‌ای در غرب مازندران وجود دارد، افزود: از این تعداد530 قطعه آن در حوزه شهرستان عباس‌آباد قرار دارد که مساحت این قطعات 8 هزار هکتار است و برای هر اقدامی در این عرصه‌ها باید از اداره منابع طبیعی استعلام شود.

این مسؤول تأکید کرد: آن دسته از مالکان متخلف عرصه‌های جنگلی- جلگه‌ای موسوم به 10 هکتاری که بر خلاف قوانین نسبت به تفکیک، ساخت و ساز غیرمجاز و تغییر کاربری اقدام می‌کنند امکانات خدماتی از جمله امتیاز آب، برق، گاز و... ارائه نمی‌شود.

موسوی با اشاره به اینکه وسعت جنگل‌های شهرستان عباس‌آباد 33 هزار هکتار است، گفت: حساسیت‌های ویژه‌ای در حوزه منابع طبیعی عباس‌آباد وجود دارد که همکاری تمامی نهادها و دستگاه‌ها با منابع طبیعی برای مقابله و کنترل قاچاق چوب بسیار حائز اهمیت است و انتظار داریم مانند همیشه به ما کمک کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها