معنای درست پدافند عامل تلاش برای مقاوم سازی

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع‌طبیعی ساری ادامه داد: جمهوری اسلامی باید در تمامی زمینه تلاش و مقاوم‌سازی کند که این معنای درست پدافند غیرعامل است.
کد خبر: ۸۹۴۱۲۴۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدعلی بهمنیار در همایش استانی پدافند غیرعامل که در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار شد، اظهار کرد: مفهوم کلمه پدافند غیرعامل شاید برای برخی‌ها هنوز معنا نشده باشد این در حالی است که این موضوع بسیار مهم است که توجه به بخش‌های مختلف و مشکلات جامعه داشته تا به پایداری نظام و امنیت جامعه کمک کند.

وی با بیان اینکه این مقوله در بخش کشاورزی باید بسیار مورد توجه قرار گیرد، افزود: توجه به این بخش مصادف با رسیدن به سلامت پایدار است چرا که اگر در جامعه‌ای خلاء سلامت وجود داشته باشد این جامعه نمی‌تواند در زمینه‌های دیگر تلاش کند.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع‌طبیعی ساری ادامه داد: جمهوری اسلامی باید در تمامی زمینه تلاش و مقاوم‌سازی کند که این معنای درست پدافند غیرعامل است.

این مسؤول تصریح کرد: در بحث امنیت غذایی اگر بتوانیم با بهره‌گیری درست امکانات و منابع به توانمندی برسیم می‌توانیم در تولید بیشتر و صادرات از پیشگامان باشیم.

بهمنیار با تأکید بر اینکه باید به جهان نشان دهیم که سلامت در اقتصاد و تجارت به چه معنا است، خاطرنشان کرد: در سطح مازندران باید با توجه ملی و همه‌جانبه بخش آب و خاک و چگونگی واردات و صادرات برنج در بخش کشاورزی نیازمند توجه بیشتری است چرا که بخش عمده‌ای از نیاز کشور را تأمین می‌کند و رتبه برتر را در این زمینه دارد.

وی در پایان گفت: با بررسی و کاهش آسیب در بخش کشاورزی می‌توانیم از وابستگی‌ها به دور باشیم و با تولید انبوه و ایجاد فضایی سالم‌تر گامی برای پیشبرد اهداف پدافند غیرعامل برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار