در بخشی از این نامه آمده است: فعالان مرکز دانشجویی «حدید»، در مسیر حرکت و پرسش‌گری آرمان بلند عدالت، پیش و پس افتادن از امام و ولی فقیه زمان را نادرست دانسته چرا که اسباب کند و یا تندروی حرکت را سبب شده و اسباب نابودی این حرکت مقدس عدالت‌خوهانه را رقم می‌زند.
کد خبر: ۸۹۴۱۲۰۲
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از استان فارس؛ مرکز دانشجویی مبارزه با مفاسد اقتصادی بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه های فارس نامه ای نوشتند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی
نامه شماره «یک» مرکز دانشجویی مبارزه با مفاسد اقتصادی (حدید) بسیج دانشجویی فارس
دانشجویان محترم دانشگاه‌های استان فارس
سلام علیکم

قرار گرفتن در دهه چهارم انقلاب -دهه پیشرفت و عدالت- و توقف در مرحله دولت اسلامی در فرآیند تحقق تمدن نوین اسلامی، تلاش در راستای مبارزه با فساد به ویژه مفاسد اقتصادی به عنوان مهمترین موضوع در فهرست بلند مسائل جاری کشور تردیدناپذیر می سازد که جز با حفظ روحیه انقلابی و حرکتی جهادگونه امکان‌پذیر نخواهد بود.

مرکز دانشجویی «حدید» نقشه فعالیت خود را بر اساس الگوی ترسیم شده در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم کرده است، او که مبارزه با فساد اداری، اقتصادی و مقابله با سوءاستفاده از امکاناتی که قدرت در اختیار افراد می گذارد را از اصول انقلاب شمرده و بر آن تاکید می ورزد و در شیراز دارالعلم نیز مجددا گوشه هایی از نقشه مبارزه با فساد را تصویر کرد و از جمله آن، اینکه گفتمان عدالت خواهی را فریاد کنید، اما انتقاد شخصی و مصداق‌سازی نکنید!!!

اعضای مرکز دانشجویی «حدید» ضمن خودسازی معنوی، در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و به ویژه بند 19 سیاست‌های کلی آن (شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصاد و جلوگیری از زمینه‌های فسادزا) حرکت کرده و اعتقاد واثق دارند که خروجی تلاششان، ایجاد و ارتقای اعتماد عمومی به دانشجو به عنوان پیشرو حرکت های اجتماعی و همچنین تقویت پایه های نظام جمهوری اسلامی است.

فعالان مرکز دانشجویی «حدید»، در مسیر حرکت و پرسش‌گری آرمان بلند عدالت، پیش و پس افتادن از امام و ولی فقیه زمان را نادرست دانسته چرا که اسباب کند و یا تندروی حرکت را سبب شده و اسباب نابودی این حرکت مقدس عدالت‌خواهانه را رقم می‌زند.

رعایت اخلاق، پرهیز از برخورد سیاسی، رفتار مستدل و مستند، هزینه نشدن برای جریانات، توجه به قانون در کلیه موضع گیری ها و حرکت های میدانی، حفظ آرامش افکار عمومی در اطلاع رسانی موضع گیری و حرکت ها، پرداختن به ام الفسادها و ریشه ها و پرهیز از رفتارهای شعاری از مهمترین ملاحظات مرکز دانشجویی «حدید» در مسیر حرکت است.

بی شک بدون رصد و شناسایی کارشناسی و مستند مسائل منجر به فساد آن هم به روشی مطمئن، به انحراف رفتن در مسیر مبارزه با مفاسد اقتصادی و قرار گرفتن در معرض داده هایی هدایت شده، تجزیه و تحلیل نادرست و یافتن راهکار ناکارآمد و در پی آن تهیه بسته محتوایی نامناسب برای مبارزه گریز ناپذیر است و لذا اعضای این مرکز با جمع آوری مسائلی که خود عامل شناسایی و جمع آوری اطلاعات پیرامون آن هستند، برآورد صحیح و واقعی از مشکلات داشته و در نتیجه در تهیه بسته محتوایی مواجهه تخصصی و عملیاتی کردن آن خود نقش آفرینی کرده و در حین حرکت، استقلال داشته و تحت تاثیر القائات جریانات و مغرضان قرار نمی گیرند.

در پایان مرکز دانشجویی «حدید» بسیج دانشجویی فارس بر خود لازم می‌داند که از همه دانشجویان دلسوز نسبت به انقلاب اسلامی دعوت به‌عمل آورد چرا که امید آن دارد بتواند به سهم خود در عرصه انقلاب اسلامی و جغرافیای ایران نقش آفرینی کرده و در راستای تقویت آن قدم بردارد.

ارسال نظرات