دو پروژه فرهنگی و آموزشی با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان عصر دیروز در شهر سنندج کلنگ زنی و افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۴۱۱۸۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان عصر روز یک شنبه هفتم آبان ماه در کردستان حضور یافت و دو پروژه فرهنگی و آموزشی را کلنگ زنی و افتتاح کرد.

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان در بدو ورود احداث خانه جوان را در شهر سنندج را با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و مسئولین استان کلنگ زنی کرد.

خانه جوان شهر سنندج در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع احداث می‌شود و سه میلیارد و پانصد میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی برای ساخت این پروژه هزینه خواهد شد.

عبدالحمید احمدی در ادامه سفر خود به استان مجتمع هنر و رسانه کردستان را افتتاح کرد و در جمع مدیران سازمان‌های مردم نهاد قرار گرفت و از فعالیت‌های مختلف این مجتمع دیدن به عمل آورد.

در این مجتمع نشست‌ها و جلسات هم اندیشی، آموزش خبرنگاری، عکاسی خبری و سواد رسانه‌ای انجام می‌گیرد.

گفتنی است، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان بعد از افتتاح و کلنگ زنی دو پروژه فرهنگی و آموزشی در جلسه هیأت‌های ورزشی و مدیران سازمان‌های مردم نهاد حضور یافت.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات