در جلسه دیروز هیئات دولت به ریاست رئیس جمهور ، آقایان اکبر بهنام‌جو به عنوان استاندار اردبیل، محسن مهرعلیزاده به عنوان استاندار اصفهان، محمد اسلامی به عنوان استاندار مازندران و محمود زمانی‌قمی به عنوان استاندار یزد تعیین شدند و با این انتصاب مدیریت ارشد مازندران از نیروی جهادی به نیروی انقلابی ای رسید که سابقه حضور در کمیته انقلاب اسلامی را دارد.
کد خبر: ۸۹۴۱۱۶۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، سیدسلمان سامانی اظهار کرد: در جلسه روز یک‌شنبه هیأت دولت که به ریاست روحانی برگزار شد، گزینه‌های پیشنهادی وزارت کشور برای تصدی مسؤولیت استانداری‌های اردبیل، اصفهان، مازندران و یزد معرفی و با تصویب هیأت وزیران، برای این مسؤولیت انتخاب شدند.

سامانی افزود: بر این اساس، آقایان اکبر بهنام‌جو به عنوان استاندار اردبیل، محسن مهرعلیزاده به عنوان استاندار اصفهان، محمد اسلامی به عنوان استاندار مازندران و محمود زمانی‌قمی به عنوان استاندار یزد تعیین شدند.

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و استانها گفت: با تعیین چهار استاندار جدید در جلسه امروز هیأت وزیران، از ابتدای دولت دوازدهم تاکنون استانداران 21 استان تغییر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها