حجت الاسلام والمسلمین نکونام در دیدار با دانش آموزان بسیجی استان چهارمحال و بختیاری گفت: باور به هدف شهید فهمیده را در اوج ایمان قرار داده بود.
کد خبر: ۸۹۴۱۱۵۹
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری در اولین روز از هفته بسیج دانش آموزی ۱۵۰ نفر از دانش آموزان بسیجی با حجت الاسلام و المسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.

سرهنگ دوم پاسدار حاتم ریاحی، مدیر سازمان بسیج دانش آموزی استان در این دیدار، گزارشی از فعالیت های بسیج دانش آموزی و عرصه های فعالیت حوزه ها و واحدهای مقاومت دانش آموزی را ارائه کرد.

ریاحی گفت: فعالیت های بسیج دانش آموزی در ۵ عرصه علمی، فرهنگی، معرفتی، سازندگی و اجتماعی می باشد.

وی افزود: اجرای طرح آیه های تمدن، برگزاری آزمون های علمی، حلقه های صالحین، برنامه های مناسبتی، برگزاری اردوهای عملی آمادگی دفاعی و میدان تیر، اردوهای راهیان نور دانش آموزی، اردوهای جهادی و طرح هجرت، اردوی یاوران ولایت از مهمترین برنامه های بسیج دانش آموزی است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین نکونام ،امام جمعه شهرکرد به ایراد سخن پرداخت و هفته بسیج دانش آموزی را به فعالان در این عرصه تبریک گفت.

وی ضمن خیر مقدم گویی به دانش آموزان از مجموعه سپاه، بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش که زمینه ساز این محفل شدند تقدیر نمود.

نماینده ولی فقیه در استان خطاب به دانش آموزان گفت: امروز آنچه بیش از هرچیز برای نسل جوان به عنوان یک ضرورت محسوب می شود و او را برای حرکت تکاملی آماده می کند، ایمانِ از دل و درون برخاسته است. همان چیزی که شهید ۱۳ ساله محمدحسین فهمیده را در اوج ایمان قرار داده بود، یعنی باور به راه و هدف و باور به اینکه در محضر پروردگار و سیر الی الله است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: مبادا در شعارها بمانیم و شعور از یادمان برود‌، از شهدا دم بزنیم، از شهدای کربلا بگوییم؛ اما شعور یادمان برود.

وی خاطرنشان کرد: مراقب باشیم غیر خدا را باور نکنیم، بینش و آگاهی و بصیرت را باید به خاطر داشته باشیم. کار دشمن کار پیچیده ای است و باید مراقب باشیم. مصون ماندن از ریزش، بینش و آگاهی است. ترفندهای دشمن را بشناسیم ، دشمن انواع مکرها و شبهه ها را به کار می برد.

امام جمعه شهرکرد خطاب به دانش آموزان بسیجی گفت: در کنار ایمان و بینش و آگاهی و بصیرت باید به داشته ها و توانمندی های درونی باور داشت و مهترین نکته استقامت است.

گفتنی است در این دیدار سرهنگ پاسدار مهران مرادی، جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام)، مدیر آموزش و پرورش نواحی یک و دو، مسئولین سازمان بسیج دانش آموزی و فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات