مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محلات تاکید کرد
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محلات گفت: برای مراقبت از انقلاب و توطئه دشمنان باید منافقین را در جامعه بشناسیم.
کد خبر: ۸۹۴۰۹۹۵
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام رضایی مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محلات در جمع پاسداران و پایوران این ناحیه مقاومت با تاکید بر لزوم هوشیاری برای مقابله با ترفندهای دشمنان نظام اسلامی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون منافقین برای ضربه زدن به حکومت اسلامی و انقلاب از هر حربه‌ای استفاده کرده‌اند تا به هدف شوم خود برسند و ضربات محکمی به انقلاب وارد کردند.

وی با اشاره به برخی ویژگی‌ها و خصوصیات افراد منافق بر ضرورت شناخت این افراد تاکید کرد و افزود: منافقین برخلاف مومنان به ترویج فساد و دوری از تقوا در جامعه همت می‌گمارند و نسبت به امر به معروف و نهی از منکر احساس مسئولیت ندارند.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محلات تصریح کرد: منافقین دست دهنده ندارند نه به خدا کمک می‌کنند نه به خلق خدا، خدا را فراموش کرده‌اند و دل بسته دنیا شده و از مسیر ایمان خارج شده‌اند.

حجت‌الاسلام رضایی درخصوص وضعیت اجتماعی منافقین گفت:  منافقین در لباس ایمان کفر می‌ورزند، فساد در پوشش نیرنگ بازی، چهره‌های حق به جانب، شبهه افکنی، تحقیر مومنان، سوگند خوردن به دروغ در مقابل مردم از خصایص آنان است.

وی افزود: منافقین دوستی با بیگانگان را ترجیح می‌دهند، جنگ روانی ایجاد کرده و مخالف عمل به امر ولی هستند. آنلن ادعای اصلاح طلبی می‌کنند در حالیکه مفسد واقعی هستند.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محلات خاطرنشان کرد: اسلام در بین دشمنان ضربه‌های مهلکی به منافقین وارد کرده است ولی در عین حال از منافقین هم ضربه‌های سنگینی خورده است لذا باید همواره در برابر منافقین هوشیار بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات