فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان طرقبه شاندی از اجرایی شدن 42 ویژه برنامه در هفته بسیج دانش‎اموزی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۰۹۹۲
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
فرمانده بسیج دانش آموزی طرقبه شاندیز با اعلام اینکه در هفته بسیج دانش آموزی ۴۲ ویژه برنامه در شهرستان طرقبه شاندیز اجرا می‌شود گفت: شرکت دانش آموزان در راهپیمایی‌ها و مراسمات انقلابی متفاوت در شهرستان هر ساله باشکوه و حائز اهمیت بوده که در این راستا دانش آموزان با شور و وحدت خاصی در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال موضوع استکبارستیزی را پیگیری خواهند داشت.

سروان پاسدار عمار قندری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی ضمن اشاره به آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی و ویژه برنامه‌های این ایام اظهار داشت: در این عرصه فعالیت‌های زیادی با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن صورت گرفته که طی آن سعی داریم اهداف برنامه‌های سازمان بسیج دانش آموزی و سپاه شهرستان محقق شود.

وی افزود: اردو‌های جهادی در سطح مدارس شهرستان به منظور فعالیت فرهنگی در روستاها، مرمت و بهسازی مدارس با قوت اجرایی و نتایج شایانی در مناطق روستایی داشته است.

فرمانده بسیج دانش آموزی طرقبه شاندیز با اشاره به شرکت بسیجیان در اردو‌های طرح یاوران ولایت به عنوان ارائه آموزش‌های فرهنگی به منظور فرماندهان و اعضای شورای واحد‌های بسیج دانش آموزی مدارس گفت: اجرا و گسترش طرح حلقه‌های صالحین با شروع سال تحصیلی مورد پیگیری قرار گرفته که در این راستا ۴۰ حلقه با حضور دانش آموزان بسیجی شکل گرفته است.

وی ضمن تأکید بر ضرورت آموزش‌ها در روند پیشبرد اهداف بسیج دانش آموزی افزود: در مجموع بیش از ۱۲۰ نفر در سال تحصیلی جدید آموزش‌های تربیتی و فرهنگی خواهند دید.

سروان پاسدار قندری تصریح کرد: در ۳ مرحله آموزش‌های امادگی دفاعی برای مقاطع مختلف تحصیلی با ارائه آموزش‌های کمک‌های اولیه، آتش نشانی، اسلحه شناسی و پدافند غیرعامل اجرایی می‌شود.

وی افزود: شرکت دانش آموزان در راهپیمایی‌ها و مراسمات انقلابی متفاوت در شهرستان هر ساله باشکوه و حائز اهمیت بوده که در این راستا دانش آموزان با شور و وحدت خاصی در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال موضوع استکبارستیزی را پیگیری خواهند داشت.

فرمانده بسیج دانش آموزی طرقبه شاندیز با اعلام اینکه در هفته بسیج دانش آموزی ۴۲ ویژه برنامه در شهرستان طرقبه شاندیز اجرا می‌شود گفت: این برنامه‌ها شامل برنامه‌های قرآنی، مراسم زنگ بسیج و ایثار، تجلیل از دانش آموزان فعال بسیجی و نخبه، گلباران مزار شهدای گمنام شهرستان، دیدار با خانواده شهدا و ائمه جمعه شهرستان، نشست‌های بصیرتی، بازدید از آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) به عنوان اهم این برنامه‌ها توسط دانش آموزان می‌باشد.

کلیه کلاس‌ها در مدارس طرقبه شاندیز به نام والای شهدای این منطقه مزین می‌شود

وی با اشاره به برپایی یادواره ویژه شهدای دانش آموز و همچنین شرکت آحاد مردم در راهپیمایی استکبارستیزی و مراسمات فرهنگی افزود: ستاد‌های هفته بسیج دانش آموزی برای هماهنگی و پشتیبانی در آموزش و پرورش و حوزه‌های بسیج تشکیل شده که تعاملات خوبی در اجرای هر چه مطلوب‌تر برنامه‌ها با مدیران بسیجی آموزش و پرورش ایجاد شده است.

سروان قندری گفت: هزاران نفر از بسیجیان دانش آموز در این برنامه‌ها اعم از خواهر و برادر با شعار محوری بسیج دانش آموزی امسال به عنوان «دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» شرکت دارند.

وی در پایان افزود: باتوجه به تعداد شهدای شهرستان کلیه کلاس‌ها در مدارس طرقبه شاندیز به نام والای شهدای این منطقه مزین و نامگذاری خواهد شد.
ارسال نظرات