مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان خراسان رضوی:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان رضوی گفت: همه آحاد مردم از جمله دانش آموزان در روز ۱۳ آبان به عنوان روز استکبارستیزی به عنوان نمایش اقتدار ملت ایران مشت محکمی در دهان دشمن خواهند زد و نشان می‌دهیم که دانش‌آموزان از سنین کودکی در راستای تحقق اهداف کشور تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۴۰۹۹۰
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ  پاسدار علی اصغر رجبی صبح امروز همزمان با مراسم زنگ بسیج، ایثار و پویایی در مدارس طرقبه شاندیز ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و شهدای دانش آموز گفت: ۱۳ آبان امسال به عنوان روز استکبارستیزی دارای اهمیت و ویژگی‌های خاصی است.

وی افزود: حضور معنا دار مردم ولایت مدار امسال در راهپیمایی ۱۳ فرصتی مناسب است که در هفته بسیج دانش آموزی بوجود می‌آید باید بسیج برای این مهم عمق بخشی داشته باشد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان خراسان رضوی اظهار کرد: هر کاری که در سنین بزرگسالی باید محقق شود پایه آن از دانش آموزی ساخته می‌شود و در تمامی افراد موفق و اقشار مختلف از ایام دانش آموزی و سنین پایین پیگیر موضوع شده‌اند.

وی ضمن با اهمیت دانستن موفقیت‌ها در سنین کوچک‌تر و حتی موضوع بازی‌های کودکان با اهداف والای تربیتی افزود: باید در راه و مسیر شهید فهمیده و شهید حججی و افرادی که در راستای اسلام تلاش داشتند گام برداریم.

رجبی خاطرنشان کرد: همه آحاد مردم از جمله دانش آموزان در روز ۱۳ آبان به عنوان روز استکبارستیزی به عنوان نمایش اقتدار ملت ایران مشت محکمی در دهان دشمن خواهند زد و نشان می‌دهیم که دانش اموزان از سنین کودک در راستای تحقق اهداف کشور تلاش می‌کنند.

وی با تأکید بر عدم غفلت از ظرفیت‌های سپاه و بسیج افزود: باید بتوانیم دانش آموز را علاوه بر شخصیت دادن همانند الگویی به نام شهید فهمیده تربیت داشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها