فرماندار خمین گفت: 13 آبان فرصت مناسب برای استکبارستیزی و دفاع از دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۴۰۹۸۰
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین، سید مهدی ساداتی فرماندار خمین در جلسه هماهنگی راهپیمایی 13 آبان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد، با اشاره به اهمیت گرامیداشت و راهپیمایی این روز گفت: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبارجهانی و تقویت روحیه استکبارستیزی ملت ایران است.

وی افزود: تبعید امام خمینی(ره) در سال 43 و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط  مکتب امام راحل(ره) در سال 58 از اتفاقات مهمی است که در کشور رخ داده است و باید هر ساله این حوادث تاریخی گرامی داشته شود.

فرماندار خمین تصریح کرد: آمریکا از چند دهه گذشته با ایران خصومت داشته است و در حال حاضر این کینه و دشمنی را عینی‌تر نشان می دهد و با توجه به بیانات بی ارزش و دور از شأن، که رئیس جمهور آمریکا ملت ایران نسبت داد، امسال باید راهپیمایی 13 آبان با شکوه‌تر از سال های گذشته برگزار شود.

ساداتی با توجه به اهمیت استکبارستیزی گفت: موضوع استکبارستیزی باید در نوجوانان و جوانان نهادینه شود و دلایل بی اعتمادی به آمریکا برای نسل جوان  و دانش آموزان تبیین و چهره منفور این استکبار جهانی بیشتر شناسانده شود.

فرماندار خمین با اشاره به بدعهدی آمریکا در قضیه برجام، تصریح کرد: آمریکا در قضیه برجام بدعهدی خود را نشان داد و با این نقض عهد، پای بند نبودن این کشور به اصول و قوانین بین المللی را ثابت کرد.

وی به اهمیت برگزاری راهپیمایی این روز ملی تاکید کرد و افزود: مردم شهرستان خمین همیشه در صحنه های مختلف انقلابی حضور داشته و دارند و با شرکت گسترده در راهپیمایی 13 آبان انزجار خود را از استکبار جهانی نشان خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی در شهرستان خمین ساعت 10 صبح روز 13 آبانماه با اجتماع دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردمی در میدان 15 خرداد آغاز و سپس  اجتماع نهایی در ورزشگاه ورزشی شهید رجایی با اجرای برنامه های مختلف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات