یادواره شهدای مدافع حرم در تنگستان برگزار شد+تصاویر

بوشهر - یادواره بزرگ شهدای مدافع حرم به همت دهیاری و شورای اسلامی همچنین پایگاه‌های مقاومت خواهران و برادران باغک شمالی تنگستان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۰۹۴۴
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

یادواره شهدای مدافع حرم در تنگستان برگزار شد

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، امام جمعه شهر چغادک در جمع مردم روستای باغک شمالی تنگستان گفت: شهدای مدافع حرم انسان‌های والایی بودند که موقعیت را به بهترین وجه ممکن درک کردند و با درک جهانی از شرایط موجود در جبهه مقابله با داعشیان وحشی حضوریافتند تا از مرزهای  انقلاب اسلامی و نظام مقدس اسلامی خیلی دورتر از مرزهای جغرافیایی کشور حفاظت و پاسداری کنند.

حجت الاسلام رضا خدری افزود: در ابتدای راه رزمندگان جبهه مقاومت صداهای نا ثوابی به گوش می رسید که سوریه، لبنان، عراق و یمن ربطی به ما ندارد ولی با حضور تاثیر گذار شهدای مدافع حرم در جبهه مقاومت اسلامی مهر باطلی بر این حرفهای پوچ زده شد.

وی تصریح کرد: هم شهدای مدافعین حرم و هم رزمنداگان مدافع حرم و جبهه مقاومت اسلامی در کشورهای سوریه و عراق حق بزرگی برگردان ما دارند و باید این دین خود به شهدا را ادا کنیم که برگزاری یاواره های شهدای مدافع حرم کوچکترین گام در راستای شناساندن این بزرگواران برای نسل امروز و فرداست.

حجت‌الاسلام خدری بیان داشت: اگر مدافعان حرم نبودند امروز امنیت پایداری که در کشور حکمفرماست وجود نداشت و شاهد بی رحمی و قساوت  داعش با پشتیبانی سنگین استکبار در کشور بودیم و عرصه بر ملت و نظام تنگ و تنگ‌تر می‌شد اما دلاوری و جانفشانی مدافعین حرم راه را بر کفتارهای وحشی داعش بست و خیلی جلوتر از مرزهای وطنی هم از حریم اهل بیت و هم از حریم کشور دفاع کردند.

وی تاکید کرد: برخی از شهدای مدافع حرم همچون شهید حججی با نثار خونشان چندین انقلاب را در کشور به پا کردند که چه در روز اسارت و چه خبر شهادت و به دنبال آن در مراسمات تشییع پیکر مطهر این شهید مردم صحنه زیبای شور انقلابی را به چشم خود دیدند.

خدری خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم الگویی برای لشکر عصر ظهور و سپاه آخر الزمان امام زمان(عج) ترسیم کردند که می‌بینیم در جبهه مقاومت اسلامی تنها ایرانی‌ها نقش ایفا نمی‌کنند بلکه از سایر کشورهای اسلامی حضور دارند و جانفشانی می‌کنند.

در این مراسم جانباز مدافع حرم مسعود محمدی نیز به بیان خاطراتی از دوران حضورش در سوریه پرداخت و در پایان مداح اهل بیت رازقی پور در مدح شهدای مدافع حرم به نوحه خوانی و مداحی پرداخت.

ارسال نظرات