مسئول بسیج دانش آموزی دیر:

اجرای ویژه ‌برنامه های هفته بسیج دانش آموزی

بوشهر-مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان دیر گفت: به مناسبت هفته بسیج که از هشتم تا 13 آبان ‌ماه آغاز می گردد 20 ویژه‌برنامه در این شهرستان اجرایی می ‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۰۸۸۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

قاسم نیک بخت صبح امروز در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج،  اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس دانش آموزان نقش گسترده‌ای را در دفاع از انقلاب اسلامی داشتند.

وی با بیان اینکه بیش از 20 ویژه برنامه تاثیرگذار فرهنگی و تربیتی در هفته بسیج دانش آموزی همزمان با سراسر کشور برگزارمی شود گفت: نشست‌ های بصیرتی، مسابقه قرآنی، نقاشی، فرهنگی، گل ‌باران قبور شهدا، مسابقه‌ های ورزشی، زنگ ایثار و شهادت ازجمله برنامه ‌های اجرایی این هفته است.

نیک بخت افزود: برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی در سطح مدارس شهرستان، حوزه‌های مقاومت بسیج و سازمان دانش آموزی برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانش آموزی خاطرنشان کرد: هفته بسیج دانش آموزی بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه انقلابی در بین نسل امروزی جامعه به ویژه دانش آموزان است.

نیک بخت در پایان با اشاره به اینکه دشمنان اسلام امروزه با ایجاد جنگ نرم در بین جامعه امروزی نسل جوان در صدد تخریب اعتقادات دینی و مذهبی نوجوانان و جوانان این مرز بوم هستند خاطرنشان کرد: در این هفته نیز باید دانش آموزان را با این تخریبهای جنگ نرم دشمنان آگاه سازیم.

انتهای خبر./

ارسال نظرات
آخرین اخبار