مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی :

استان مرکزی دارای استعدادهای ورزشی خوبی در رشته های مختلف است

حقدادی گفت : استان مرکزی دارای استعدادهای ورزشی خوبی در رشته های مختلف است که حمایت از این استعدادها به رشد و پویایی ورزش استان کمک شایانی را می کند.
کد خبر: ۸۹۴۰۸۳۲
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: بر اساس ماده ۵۳ قانون الحاقی دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند یک درصد از اعتبارات خود را به ورزش اختصاص دهند.

حقدادی اظهار کرد:‌ با اجرایی‌شدن این ماده و اختصاص سهم در نظر گرفته شده برای حوزه ورزش از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی، شاهد توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان مرکزی و نیز توسعه ورزش‌های قهرمانی و همگانی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی سال گذشته توفیقات خوبی درخصوص سهم یک درصد ورزش استان از محل اعتبارات دستگاه های اجرایی نداشته است، ادامه داد: انتظار داریم استاندار مرکزی این مبلغ را در سرجمع اعتبارات امسال در نظر بگیرد و به ورزش استان تزریق کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: متاسفانه اعتبارات عمرانی و جاری ورزش و جوانان استان به اندازه‌ای است که در بسیاری از شهرستان ها شرمنده مردم و ورزشکاران هستیم.

وی افزود: استان مرکزی دارای استعدادهای ورزشی خوبی در رشته های مختلف است که حمایت از این استعدادها به رشد و پویایی ورزش استان کمک شایانی را می کند.

حقدادی سرانه ورزشی استان مرکزی را ۸۶ صدم مترمربع عنوان کرد و گفت: استان مرکزی با این سرانه جزو استان‌های متوسط به بالا قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: ۸۰ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در استان فعالیت دارند که ۳۵ درصد آنها را بانوان تشکیل می‌دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار