رئیس هیات کاراته استان مرکزی گفت: کاراته کای استان مرکزی در فینال مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا با شکست مقابل ورزشکار ژاپنی مدال نقره جهان را کسب کرد.
کد خبر: ۸۹۴۰۸۳۰
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی فجمشید زند رئیس هیات کاراته استان مرکزی گفت: مدال نقره سنگین وزن جهان به مجید نیکوهمت کاراته کا تیم ملی جوانان ایران رسید.

زند اظهار کرد: مجید نیکوهمت در وزن ۷۶+ کیلوگرم جوانان، پس از اینکه موفق شد یک بر صفر الیور ریوست از کانادا را که نشان برنز نوجوانان جهان را در ویترین افتخاراتش داشت، شکست دهد، در دومین مبارزه ۲ بر صفر جورجیوس لیاتوس از یونان را برد و سپس از سد ورزشکار روسیه گذشت.

رئیس هیات کاراته استان مرکزی گفت: نیکوهمت چهارمین دیدار را هم ۶ بر ۳ به سود خود خاتمه داد در این دیدار مقابل تارک محمود ازمصر که در کارنامه اش طلا نوجوان جهان سال ۲۰۱۵ به چشم می خورد، قرار گرفت.

زند گفت: کاراته کا وزن به اضافه ۷۶ کیلوگرم در نیمه نهایی خوزه رافائل ایبانز حریف اسپانیایی را ۳ بر صفر برد و به دیدار پایانی رسید.

وی خاطرنشان کرد: نیکوهمت در فینال مقابل شیمادا ریکیتو از ژاپن قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و به مدال نقره این وزن دست یافت.

ارسال نظرات