خبرهای داغ:
جاسوس نيوز (آمدنيوز) كه اين روزها با پيروزي جبهه مقاومت جيغ هاي بنفش و صورتي سر مي دهد با حملات كور اين بار نوك پيكان را متوجه دولت روحاني كرده اند تا جايي كه در مسير و خواست دشمنان قدمي برداشته شود جاسوس نيوز هم حامي بي چون و چرا معاندان مي شود.
کد خبر: ۸۹۴۰۷۸۸
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در رصد جاسوس نيوز به مطالبي برخورد مي كنيم كه بسيار جالب بوده و از نا اميدي مردم به حسن روحاني و دولت وي سخن مي گويند و حالا كه اين رسانه صهيونيستي بسيار عصباني به نظر مي رسد و موضع گيري هاي اخير كه با حمايت دولت و ملت و همه مردم از سپاه پاسداران به عمل آمد زخم بر تن شيطان زده و صداي ناراحتي اسراييل و غرب از اين رسانه شنيده مي شود.
رسانه اي كه توسط آقازاده اي اداره مي شود كه با خوردن لقمه هاي حرام بيت المال پنجه به صورت انقلاب مي كشد و دفاع از مهدي خزعلي با عنوان بسيجي خيبر را در دستور كار قرار مي دهد و عجب تر اينكه به بسيج اعتقاد دارد اگر بسيجي آمريكايي شود.
در اين رسانه با قرار دادن كارهاي فرهنگي دولت در برابر فقر مردم سعي كرده است كه نوعي بي اعتمادي را بين مردم براي انقلاب ترويج كند و با پوشش لحظه به لحظه از سپرده گذاران بانك ها و اختلاس هاي كلان مسئولان درجهت تقدس زدايي از چهره انقلاب است.
اما ذهنيت مردم همواره ياور انقلاب بوده و هركوتاهي هم اگر بوده توسط مسئولان صورت گرفته و براي برون رفت از مشكلات بايد راه هاي كارشناسي و دلسوزانه ارايه شود.
مسئولان از بازي هاي سياسي دست بردارند و اختلافات خودشان را به ميان مردم نكشند زيرا در همه مشكلات مردم تنها و مسئولان نتوانسته اند مردمداري را در تراز انقلاب انجام دهند.
هر كاري كه باعث خوشحالي دشمن شود بايد بدانند كه گل به خودي زديم و ادامه آن آب به آسياب دشمن ريختن است. مسئولان قضايي وضعيت سپرده گذاران را با صدور راي مشخص كنند وهراقدام خير خواهي و حق خواهي را بنام تحريك برخي گروه هاي سياسي توجيه نكنند.
بي شك آن كس كه در روز نبرد و نواختن طبل جنگ به ميدان رود فرزندان همين انسانهايي خواهد بود كه به نان شب محتاج هستند و كافه نشين هاي هامبورگ و نورنبرگ هرگز فرياد رس انقلاب نخواهند بود و جز تحميل هزينه و رانت و فساد يا زدن پايه هاي انقلاب هيچ سودي نخواهند داشت.
1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها