اربعین حسینی از بزرگترین تجمعات شیعیان جهان است/ اعزام کاروان درمانی بیمارستان بابل برای خدمات اربعین در کربلا

رئیس بیمارستان آیت‌الله روحانی(ره) بابل نیز اظهار کرد: مراسم اربعین حسینی یکی از بزرگترین تجمعات شیعیان جهان است که مظلومیت و فداکاری امام شهیدان امام حسین(ع) و شهدای کربلا را به گوش تمام جهانیان می‌رساند.
کد خبر: ۸۹۴۰۷۸۷
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل در آیین بدرقه کاروان درمانی این بیمارستان که برای ارائه خدمات سلامت به زائران اربعین حسینی به کربلای معلی برگزار شد، اظهار کرد: شهادت امام حسین (ع) در دل‌های افراد با ایمان آتش و حرارتی ایجاد می‌کند که هرگز خاموش نخواهد شد و عشق امام حسین(ع) از دل مومنین نخواهد رفت و هیچ گاه این تابش سرد نخواهد شد.

مظفر ربیعی خطاب به همکاران اعزامی افزود: آنجا انتخاب اینکه به سمت حرم امام حسین(ع) بروید یا حضرت ابوالفضل(ع) خیلی سخت است، هر چند در نهایت برای همه ما مشخص است چون امام هست و حضرت عباس(ع) نیز در رکاب امام حسین(ع) است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: حضرت ابوالفضل(ع) وقتی دستش به آب می‌رسد، خنکای آب به صورتش می‌خورد و می‌خواهد بنوشد یا ننوشد می‌گوید ای نفس بعد حسین زندگی را برای چه می‌خواهی.

این مسؤول با اشاره به اینکه این مجامع به ما انرژی می‌دهد که بهتر، درست‌تر و معنوی‌تر به کار بیماران رسیدگی کنیم، یادآور شد: این نشست‌ها و این حسین حسین گفتن‌ها عشق بازی با نام حسین (ع) است و این عشق موهبت الهی برای همه ما است.

وی ادامه داد: عشق به حسین (ع) کار برای مردم است و امام حسین(ع) جانش را داد تا مردم عزتمند باشند و اگر ما عزت مردم عزیز را رعایت نکنیم حسینی نیستیم.

ربیعی خاطرنشان کرد: هر جا و در هر موقعیتی که هستید رضایت مردم را حفظ کنید که رضای مردم در رضای خالق و رضای خالق در رضایت مردم است.

رئیس بیمارستان آیت‌الله روحانی(ره) بابل نیز اظهار کرد: مراسم اربعین حسینی یکی از بزرگترین تجمعات شیعیان جهان است که مظلومیت و فداکاری امام شهیدان امام حسین(ع) و شهدای کربلا را به گوش تمام جهانیان می‌رساند.

محمود صادقی افزود: بعد از گذشت 1400 سال از واقعه کربلا امروز شاهد سیل خروشان عاشقان آن امام به سوی کربلای معلی هستیم و همکاران عزیز ما نیز به این کاروان عظیم خواهند پیوست تا همانند پرستار کربلا بانو حضرت زینب(س) کار زینبی کنند و مداوای زائران آن حضرت را با افتخار انجام دهند.

  رئیس بیمارستان آیت‌الله روحانی(ره) بابل با اشاره به پرثواب بودن این امر تصریح کرد: انجام وظیفه در بیمارستان خود عین ثواب است ولی در کربلا اجر خدمت به زائران آقا صدچندان است.

صادقی با تشکر از حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: این مراسم برای بدرقه همکاران عزیزی است که این سعادت و افتخار نصیبشان شد تا در جمع پرشکوه زائران حرم امام حسین(ع) حضور داشته باشند و بتوانند به آن عزیزان خدمت ارائه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها