گودرزی در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم؛
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی علوم از دانشجویان و اساتید انقلابی حمایت می‌کند.
کد خبر: ۸۹۴۰۷۸۱
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

به گزارش  خبرگزاری بسیج، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 7 آبان) پارلمان و در جریان بررسی رای اعتماد به وزیر علوم در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم گفت: آنچه که برای یک مدیر حرف اول را می‌زند نوع نگاه و طرز نگرش وی است؛ اساسا یک فرد بر اساس نوع نگرش خود تصمیم می‌گیرد و جهت‌گیری فرد مهم است که ما را به سمت تمدن اسلامی و یا تمدن غربی هدایت می‌کند.

وی افزود: در جلساتی که با آقای غلامی داشتیم، اظهارات و سخنان وی نشان داد که او فرزند انقلاب است و ادبیاتش نیز ادبیات انقلابی است.

گودرزی با بیان اینکه اسلامی شدن دانشگاه‌ها یکی از آرزوهای نظام جمهوری اسلامی است گفت: یکی از دلایل تهدیدها و تحریمهای دشمن این است که ما هنوز نتوانسته‌ایم پیوند دانشگها و صنعت را برقرار کنیم و دشمن نیز از همین ناحیه ما را تهدید می‌کند.

وی افزود: دانشگاه باید از احساس مسئولیت برخوردار باشد زیرا در این فضا دانشجویان را به فکر و حرکت وادار می‌کند.

نماینده مردم بروجرد اولویت اول کشور را اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: تفکر انقلاب در هر ورود کرده ما را از وابستگی نجات داده است.

وی اضافه کرد: آقای غلامی شخصی است که نسبت به موضوعات دانشگاه‌ها حساسیت دارد و از دانشجویان انقلابی اساتید و نخبگان حمایت می‌کند، وی مراحل اجرایی رد دانشگاه‌ها را طی کرده و دارای مدیریت بی‌حاشیه و کم حاشیه‌ای است، او در تصمیم‌گیری‌ها انصاف را رعایت می‌کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر پیشنهادی علوم فردی است که به مسائل علمی کشور اهمیت دارد و علیرغم مسئولیت‌ها، پژوهش و تحقیق را رها نکرده است.

ارسال نظرات