۳۶۰نفر از دانش‌آموزان دختر مدارس متوسطه شهرستان بوکان در قالب کاروان راهیان نور با ۱۱دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی شمال غرب کشور شدند.
کد خبر: ۸۹۴۰۷۷۹
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

به گزارش  خبرگزاری بسیج آذرایجان غربی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوکان در حاشیه بدرقه این کاروان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت دانش‌آموزان ما را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن بیمه می‌کند.

سرهنگ پاسدار منوچهر مودبی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را هدف اصلی کاروان‌های راهیان نور دانست و با اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس افزود: امروز فرهنگ ایثار و شهادت مردم ما را الگوی برای جهانیان تبدیل کرده است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن علیه مردم شهیدپرور ایران اسلامی عنوان کرد: دشمن با تهاجم فرهنگی می‌خواهد به نسل جوان ما ضربه بزند که فرهنگ ایثار و شهادت ملت و جوانان ما را در مقابل دشمن بیمه می‌کند.

وی گفت: نجابت و پاکدامنی دانش آموزان دختر بوکانی و استقبال گرم خانواده های این عزیزان از اردوی راهیان نور جای بسی تشکر را دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان ادامه داد: در دومین مرحله از اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر بوکان عنوان کرد: ۳۶۰ دانش آموز دختر بوکانی در مقطع دهم متوسطه در قالب ۱۱ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این اردو دانش اموزان بوکانی از مناطق عملیاتی پیرانشهر و همچنین یادمان سردار رشید اسلام شهید بروجردی در سه راهی نقده دیدار و با خون شهدا تجدید پیمان خواهند کرد.

منوچهر مودبی عنوان کرد: در سال تحصیلی جاری برابر هماهنگی های به عمل آمده با اداره آموزش و پرورش بوکان بیش از ۱۶۰۰ دانش آموز دختر و پسر بوکانی در قالب درس عملی آمادگی دفاعی به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات