مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کردستان با اشاره به اینکه ۱۳ آبان نماد آزادی خواهی ملت ایران است، گفت: دانش‌آموزان ۱۳ آبان عشق خود را به انقلاب به منصه ظهور می‌گذارند.
کد خبر: ۸۹۴۰۷۷۷
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمدرضا مؤمنی، مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کردستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان، گفت: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز تداوم ترویج ارزش‌ها و فرهنگ انقلابی است.


وی افزود: زنده نگهداشتن روز ۱۳ آبان در حقیقت تجلیل از مقام شهیدان دانش آموز و همه کسانی است که در راه مبارزه با ظلم و ستم از هیچ کوششی دریغ نکردند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کردستان با تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی اعلام کرد: در هفته بسیج برنامه‌های متنوعی در راستای فرهنگ بسیجی و ارزش‌ها و آرمان‌های شهدای انفلاب برگزارخواهد شد.

مؤمنی بیان کرد: دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان سخنان ترامپ رئیس جمهور آمریکا را در رابطه با ایران مسخره خواهند کرد و همواره این عزیزان که آینده سازان کشور هستند در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.

وی عنوان کرد: باید در این ایام القا حس مسئولیت‌پذیری و خودباوری در دانش‌آموزان بیشتر از گذشته نهادینه شود و این قشر تأثیرگذار نیز در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه با حضور پررنگ خود عشق خود را نسبت به بنیان گذار انقلاب و مقام معظم رهبری به دشمنان استکبار جهانی نشان دهند.


وی در پایان با اشاره به ماموریت‌های حوزه بسیج دانش‌آموزی یادآور شد: حضور فکری در مسائل اصلی و تقویت اخوت دانش‌آموزی، افزایش سطح آگاهی سیاسی و دینی، تقویت گفتمان عدالت اسلامی توجه به سبک زندگی اسلامی، رشد و پرورش قدرت شکوفایی دانش‌آموزان و نگاه راهبردی به انقلاب از جمله مأموریت‌های اصلی حوزه بسیج دانش‌آموزی است.
 
انتهای پیام/7727
 
 
ارسال نظرات