خبرهای داغ:
نماینده قزوین،آبیک و البرز در مجلس:

پیاده روی اربعین حرکت به سمت کمال است

نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: پیاده روی اربعین را باید تلاشی ارزشمند در راستای معرفی نهضت اباعبدالله الحسین (ع) به جهانیان و حرکت به سمت کمال تشبیه کنیم.
کد خبر: ۸۹۴۰۷۷۶
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، داوود محمدی در آیین بدرقه خادمان موکب امامزاده زبیده خاتون قزوین به کربلای معلی افزود: پیاده روی اربعین یک حرکت معنوی و خودجوش است که عمق بصیرت، بینش و آگاهی دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را می رساند.
وی خاطرنشان کرد: آیین باشکوه پیاده روی اربعین حسینی (ع) را باید هیمچنین نمایشگر قدرت تشیع و اسلام دانست که در سطح دنیا با انعکاسی وسیع همراه است.
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، برگزاری باشکوه آیین های مذهبی را موجب واهمه دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: دشمن از حرکت هایی مانند پیاده روی باشکوه اربعین واهمه دارد.
وی با بیان اینکه حضرت اباعبدالحسین (ع) برای حفظ و احیای اسلام و زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفت، خاطرنشان کرد: آن امام بزرگوار برای مقابله با بدعت ها و انحراف های صورت گرفته در دین که امروز آنها را در وجود گروه های تفکیری در سطح منطقه شاهد هستیم، قیام کرد.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید شناخت عمیقی نسبت به ابعاد مختلف قیام کربلا داشته باشیم، افزود: نباید فراموش کنیم که اگر در راه امام حسین (ع) و یارانش قدم برداریم هیچ گاه با شکست روبرو نشده و همواره سرافراز و پیروز خواهیم بود.
وی با اشاره به برپایی موکب ها برای خدمت به زائران اربعین، گفت: خدمت به زائران امام حسین(ع) اجر و پاداشی فراوانی دارد که توفیق آن نصیب هرکسی نمی شود و باید قدر این فرصت دانست.
در پایان این آیین خادمان موکب امامزاده آمنه خاتون قزوین با عبور از زیر قران برای خدمت رسانی به زائران اربعینی حسینی (ع) راهی کربلای معلی شدند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها